1

Onderwerp: scheef gezakte taart

hoi, ik ben nieuw hier, maar bak al wel heel lang taart. Ik ben onlangs ook begonnen met het decoreren van de taart en heb de smaak te pakken. Ik heb dit weekend een 'kopje koffie' gemaakt, jammer genoeg heeft de taart een kant gekozen en hing scheef tegen vanmorgen! Iemand een tip om dat te voorkomen? :s

ik had graag een afbeelding toegevoegd maar ik kan niet vinden waar ik de foto kan uploaden!

groetjes en tot gauw

Re: scheef gezakte taart

Verstevigen met dowels..

'' Make cakes, no war'' ♥

3

:rolleyes:
geen idee! leg uit aub

4

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen

Ons kent ons is een voorstel-topic, antwoorden op je vraag krijg je eerder als je die in de juiste rubrieken stelt.

Bovenaan elke rubriek staat omschrijvingen waaruit duidelijk wordt waar je vraag thuishoort.

Verder is er een zoekfunctie die je vaak al een eind op weg kan helpen, en natuurlijk de FAQ's: http://www.deleukstetaarten.nl/faq

5

heb dit even opgezocht, het was geen stapeltaart maar een half ronde taart en dan omgekeerd zodat de brede kant naar boven komt en de smalle onderaan zit, denk dat hij dan gewoon topzwaar wordt: zwaartekracht! :Y

6

kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto plaats aub  :o

7

Foto uploaden via bijv. www.tinypic.com en dan de code die tussen [ IMG] staat hier plakken.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8 Laatst bewerkt door Carien (06-08-2012 22:18)

:think: mag ik dat ietwat aanvullen (ik snap zulke korte uitleg zelf niet :nooo  :o ).

Je foto moet ergens op het www staan, kan op Hyves of Facebook (openbaar), maar ook mbv mijnalbum.nl enz.
De link van je foto die eindigt op .jpg, die moet je hiernaartoe kopieren.
Boven een tekstblok (waar je je bericht typt) staan smilies en daarboven staat als één na laatste een landschapje. Die klik je aan en tussen de middelste haken plaats je je .jpg link.

Hopelijk helpt dit :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Dank voor de toelichting Carien, maar als je even op de link van tinypic.com klikt, spreekt het best wel soort van vanzelf....

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10 Laatst bewerkt door Carien (06-08-2012 22:23)

ga ik effe kijken daar O-)  heb ik meteen een I-phone gewonnen.... :s ja, duhuh :rolleyes:  enz

11

he bedankt al voor de tips

sorry voor het verkeerd gebruiken van deze rubriek, moet nog even mijn weg zoeken

ga vanavond een foto bijvoegen en de vraag opnieuw stellen en proberen de juiste rubriek te vinden.

diegene die de taart heeft gekregen was super blij en ze was heerlijk!

tot later :rolleyes:

12

nou kijk, superblij en heerlijk, dan is het helemaal  :thumb:

Een foto hoort in de parades, die van jou in de 3D :Y