Onderwerp: Stroopwafelvulling met ????
Ik ga een taart voor me dochter maken die 7 is geworden.
Nu wil ik een laag met stroopwafelvulling (mona of stukjes stroopwafel in slagroom).
Iemand een idee voor de andere laag.
Bedankt alvast
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stroopwafelvulling met ????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga een taart voor me dochter maken die 7 is geworden.
Nu wil ik een laag met stroopwafelvulling (mona of stukjes stroopwafel in slagroom).
Iemand een idee voor de andere laag.
Bedankt alvast
Ik gebruik heel vaak stroopwafelvulling (op basis van botercreme) en heb als tweede laag vaak gele room met karamelsmaak of een laagje jam. Iedereen vind beide altijd erg lekker!
de mona variant is erg lekker.
Heb het zelf eens met slagroom en stukjes stroopwafel gedaan en de volgende dag de taart gegeten, maar toen waren alle stukjes koek gesmolten
Ik las ook dat ze slagroom door de mona doen en dan stukjes stroopwafel. Weet het nog niet.
Doe je de saus die erover heen zit ook erdoor dan?
Ik heb een keer de stroopwafel van mona gebruikt en de saus er ook een beetje overheen gestrooid en daaroverheen stukjes stroopwafel.
met dulce de leche lijkt mij, of met melkchocola....
met slagroom is altijd goed. en het mona toetje is erg lekker . of anders slagroom met karamelsmaak erdoorheen (misschien zou je dan de saus door slagroom kunnen doen met klopfix)?
Ik heb m met dulche de leche gemaakt:
Met dulche de leche inderdaad lekker. Of met stoofpeertjes! Beetje fruit erbij maakt het altijd meteen lekkerder, vind ik zelf. Als je geen zin hebt om die zelf te koken, kun je die ook kant-en klaar op de versafdeling van de AH kopen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stroopwafelvulling met ????