1

Onderwerp: Topsy Turvy voor mijn Joyce

Ik heb pas de topsy turvy bakpannen gekocht. Die kon ik voor mijn dochter's verjaardag dus mooi uitproberen. Joyce was er heel blij mee. Op verzoek van Joyce gevuld met zwitserse room en aardbeien jam.http://www.mijnalbum.nl/Foto-OFTSWPZP-G.jpg Reacties en tips vind ik altijd leuk! :)

heerlijke taartgroetjes van Brenda

Re: Topsy Turvy voor mijn Joyce

Heel leuk! Ik denk dat ze hem heel leuk heeft gevonden! Dat gedrappeerde met die strikjes is er leuk  :thumb:

'' Make cakes, no war'' ♥

3

Ziet er leuk uit.
Alleen lijkt ie niet zo veel topsy, komt dat door de pannen?
Verder een tip: een naad in je rand (beaded border bovenste laag) is mooier aan de achterkant of zijkant  ;)

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

4

Mooi gedaan hoor!

5

anouckjewel schreef:

Ziet er leuk uit.
Alleen lijkt ie niet zo veel topsy, komt dat door de pannen?
Verder een tip: een naad in je rand (beaded border bovenste laag) is mooier aan de achterkant of zijkant  ;)

De naad , dat klopt, vond ik ook jammer, dit is een malletje van maar 15 cm, denk ik, dus ik had wel 3 naden.
En toch was ie echt wel topsy turvy, maar ik ben ook niet zo goed in foto's nemen. In het echt was het duidelijker volgens mij. :o
Wat ik misschien beter had kunnen doen, is de middelste taart iets lager moeten houden, dus er gewoon wat af snijden aan de onderkant. In verhouding is de middelste iets te hoog, en ik denk dat dat dan minder overkomt.

6

Leuke taart hoor!

7

Leuk zeg! Mag ik vragen waar je de bakvormen hebt gekocht :)?

8

Hier in sliedrecht bij de Gruijter! Daar werk ik :+ , dus ik had ze besteld voor mezelf, maar ook meteen in voorraad genomen. Ze zijn erg makkelijk! :Y

9

Oh wat leuk! Jaa groot gelijk heb je. Is er een mogelijkheid dat ik er 1 bij jou kan kopen? :)

10

Nikkiiieee schreef:

Oh wat leuk! Jaa groot gelijk heb je. Is er een mogelijkheid dat ik er 1 bij jou kan kopen? :)

Ja hoor, tuurlijk!