Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bumba, bumbalu en 40 kaarsjes
Pagina's 1
Jammer, er is helaas niets te zien...
Ik weet niet hoe het zit met hyves-foto's maar zijn ze voor iedereen beschikbaar?
Leuke bumba taart! Ik mag deze week ook een Bumba taart maken en nu vroeg ik me af hoe je de letters hebt gemaakt?
Heb je van elke kleur apart de letter uitgestoken en op elkaar gelegd, of is er een handiger trucje?
ik zie ze wel....en die bovenste is superleuk!
Nu zie ik ze ook, hele leuke taarten! Heel erg leuk ook om de kaarsjes 'over de taart te strooien'!
Leuke bumba taart! Ik mag deze week ook een Bumba taart maken en nu vroeg ik me af hoe je de letters hebt gemaakt?
Heb je van elke kleur apart de letter uitgestoken en op elkaar gelegd, of is er een handiger trucje?
Dank je,
De letters heb ik idd apart uitgestoken. dan op een lapje witte fondant en rondom uitgesneden en zo ook met de zwarte. De letters zijn btw van play-doh en heb deze hier en daar een beetje bijgesneden.
Mjammetje schreef:Leuke bumba taart! Ik mag deze week ook een Bumba taart maken en nu vroeg ik me af hoe je de letters hebt gemaakt?
Heb je van elke kleur apart de letter uitgestoken en op elkaar gelegd, of is er een handiger trucje?Dank je,
De letters heb ik idd apart uitgestoken. dan op een lapje witte fondant en rondom uitgesneden en zo ook met de zwarte. De letters zijn btw van play-doh en heb deze hier en daar een beetje bijgesneden.
Thanks!! Ik ga het ook eens proberen, de letters heb ik inmiddels uitgeprint en moet ik ook uitsnijden, maar de tip van Plah Doh is ook heel fijn!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bumba, bumbalu en 40 kaarsjes