1

Onderwerp: Rolling pin

Ik zit eraan te denken om de rolling pin met die gekleurde ringen te kopen zodat ik zeker weet dat mijn lap fondant voor de taart overal gelijk is. Nu zie ik alleen bij die van 22.50 cm ringen. Ik zou graag een grotere maat roller willen hebben, die van 50 cm maar hier zie ik geen ringen bij zitten.
Mijn vraag dus: Kunnen de ringen die je bij de  Wilton -Perfect Height- Rolling Pin 22,5cm koopt ook om de Wilton -Wide Glide- Rolling Pin 50cm doen of zitten hier ook al ringen bij.

2

Re: Rolling pin

volgens mij niet hoor...is de 50cm rolling pin niet dikker dan de 22,5cm pin? :think:

3

LilT84 schreef:

volgens mij niet hoor...is de 50cm rolling pin niet dikker dan de 22,5cm pin? :think:

Hm... je hebt gelijk ik zie nu dat de 50 cm 1 cm groter is. Stom dat ik dat zelf niet heb gezien. Maar heb je dan alleen maar een klein maatje met ringen. Want ik hoor vaak mensen die de grote lap voor over de taart ook uitrollen met een rolling pin MET ringen maar dat gaat toch niet met een roller van 22.5 cm  :s

4

ik weet wel dat je de ringen er extra erbij kunt kopen...is een setje van 3 verschillende ringenmaten en kost ca. 4,75€

als je dit bij google intoetst en de eerste link gebruiken: Wilton Wide Glide Rolling Pin Guide Ring set/3

5

ik gebruik ook de ringen voor de 50 cm rolstok

6

Ik gebruik die ringen van het setje/3, ook op mijn dikke 50 cm rolstok
(niet wilton) .
Is wat krapper, maar die ringen zijn goed elastisch en het past.

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

7

Super bedankt voor alle reacties. Ik ga binnenkort de 50 cm roller bestellen met apart de bijbehorende ringen nu ik weet waar ik die kan kopen!