Re: Weer eens gefreubeld
Wat een prachtige lady. Wat heb je gebruikt voor het kleuren van je fondant?
Groetjes Jose
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Weer eens gefreubeld
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Groetjes Jose
Vraagje;
Kun je cupcakes met botercreme topping ook invriezen?
Groetjes, Sandra
Vraagje;
Kun je cupcakes met botercreme topping ook invriezen?
Groetjes, Sandra
Hoi Sandra , volgens mij kan je je cc invriezen met botercreme ....
maar dan moet je wel zien dat je topping niets raakt of hij is niet meer mooi 
Groetjes Jose
Hoi Jose voor de huidskleur heb ik paprika/flesh gebruikt van sugarflair maar ik gebruik het merk spectrum ed ook wel om mijn fondant te kleuren 
Pandora schreef:Zoooooooooooo mooi!!!! Jij krijgt alles zo mooi strak op dat lijfje
![]()
, ik krijg het niet zo mooi geboetseerd. Als ik het lijfje aan elkaar wil zetten, dan kun je het goed zien.......Je kunt zien dat het bij mij niet uit één stuk bestaat
En bij jou is dat, nogmaals, zo mooi gedaan, alsof het uit één stuk is. Misschien enige tips???
Hoi Patricia , ik zou je héééééééél graag uit leggen maar als je het niet ziet is het heel moeilijk te snappen, je zou het stap voor stap moeten zien en dan snap je hem wel
Hmmmm
Kun je dat niet laten zien door middel van foto's, stap voor stap, als zijnde how to??? Of is dat onmogelijk??? Kan het vragen he??? 
nicole th schreef:Pandora schreef:Zoooooooooooo mooi!!!! Jij krijgt alles zo mooi strak op dat lijfje
![]()
, ik krijg het niet zo mooi geboetseerd. Als ik het lijfje aan elkaar wil zetten, dan kun je het goed zien.......Je kunt zien dat het bij mij niet uit één stuk bestaat
En bij jou is dat, nogmaals, zo mooi gedaan, alsof het uit één stuk is. Misschien enige tips???
Hoi Patricia , ik zou je héééééééél graag uit leggen maar als je het niet ziet is het heel moeilijk te snappen, je zou het stap voor stap moeten zien en dan snap je hem wel
Hmmmm
Kun je dat niet laten zien door middel van foto's, stap voor stap, als zijnde how to??? Of is dat onmogelijk??? Kan het vragen he???
Dat mag je zeker vragen , maar dat kan ik niet doen want Femke en Leoni zijn bezig met een boek over de how to's van popjes en als ik deze nu zou plaatsen zou dat later toch een deel van de verkoop afremmen als er al een how to van zou plaatsen hier
Een gezichtje staat wel bij de how to's
Hoop dat je het begrijpt!!!
Pandora schreef:nicole th schreef:Hoi Patricia , ik zou je héééééééél graag uit leggen maar als je het niet ziet is het heel moeilijk te snappen, je zou het stap voor stap moeten zien en dan snap je hem wel
Hmmmm
Dat mag je zeker vragen , maar dat kan ik niet doen want Femke en Leoni zijn bezig met een boek over de how to's van popjes en als ik deze nu zou plaatsen zou dat later toch een deel van de verkoop afremmen als er al een how to van zou plaatsen hier
![]()
Een gezichtje staat wel bij de how to's![]()
Natuurlijk begrijp ik dat Nicole!!!
Dan kijk ik héél graag uit naar dat boek!!
Wel vertellen wanneer het uitkomt he??? Dan kan ik het gelijk bestellen.....

Pandora schreef:nicole th schreef:Hoi Patricia , ik zou je héééééééél graag uit leggen maar als je het niet ziet is het heel moeilijk te snappen, je zou het stap voor stap moeten zien en dan snap je hem wel
Hmmmm
![]()
Een gezichtje staat wel bij de how to's![]()
Jeeeeeeeee, leuk dat ze bezig zijn met een boek!!! Kunnen we nog beter poppetjes leren maken, vind het ook zo leuk om te doen!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Weer eens gefreubeld