Onderwerp: simpele cupcakes

Met de kids gisteren cupcakes gebakken. Had er 4 over en die heb ik zelf maar even versierd voor opa en oma. Door de warmte zijn de schildjes niet zo strak als ik zou willen, maar vind ze wel ok geworden!

http://paulasbakery.webklik.nl/user_files/2012_06/399244/photos/53cc4c0f7ced751e2c4c46b149bce131.jpg

O, ze zijn trouwens gevuld met bitterkoekjescreme.

Bedankt voor het kijken.

2

Re: simpele cupcakes

Ze zijn mooi hoor!
Hoe heb je die structuur erin gekregen?

Met de diamond cutter. Die heeft grotere ruiten, dus heb het er in totaal 3x pers cupcake ingedrukt. Vond de grote ruit een beetje te groot voor deze cupcake. Was even puzzelen, maar vind het zo wel leuker.

4

ze zien er mooi uit en de vulling klinkt lekker  :P .
ik heb dat probleem ook met de diamond cutter en de cupcakes. ik snap alleen niet precies hoe je dat hebt gedaan? heb geen wiskundeknobbel  :D

Tsjah hoe leg ik dat uit. Je drukt hem er eerst 1x in. En dan schuif je hem ongeveer een cm omhoog. Zo komen de kruispunten midden in de vakjes van de eerste keer drukken. Doordat de cutter net te klein is, mis je een klein stukje aan de onderkant en moet je die nog even afmaken. Hoop dat je het zo een beetje begrijpt... Kan het niet echt duidelijker uitleggen :S

6

Paula_Wiertsema schreef:

Tsjah hoe leg ik dat uit. Je drukt hem er eerst 1x in. En dan schuif je hem ongeveer een cm omhoog. Zo komen de kruispunten midden in de vakjes van de eerste keer drukken. Doordat de cutter net te klein is, mis je een klein stukje aan de onderkant en moet je die nog even afmaken. Hoop dat je het zo een beetje begrijpt... Kan het niet echt duidelijker uitleggen :S

ik denk dat ik hem snap  :D . thx, ik ga het proberen!