Onderwerp: Burgermeestertjes
Rudolph's burgermeestertjes (gespot op 24kitchen) een eigen twist gegeven.
Lekker voor bij de koffie.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Burgermeestertjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Rudolph's burgermeestertjes (gespot op 24kitchen) een eigen twist gegeven.
Lekker voor bij de koffie.
Ziet er heerlijk uit!
ziet er heerlijk uit.
Oei! Dat ziet er lekker uit!!
Die zien er echt te lekker uit!!
Erg leuk!!
Ziet er lekker uit, zeg! Maar wat is dat precies?
Oh, ziet er geweldig uit! 
Ik heb het recept even opgezocht...wat een werk!
Lekker lekker
Mmmmmmmmmmmmm

Ik heb het recept even opgezocht...wat een werk!
Maar ze zijn het werk meer dan waard, ze zijn heerlijk 
Ziet er lekker uit, zeg! Maar wat is dat precies?
Chocolade cake, daarop een toef frambozenmousse met in het midden 1 verse framboos, gedoopt in ganache.
jammie
!
Jummie!
finger licking good 
ziet er erg lekker uit!! hoe heb je het gemaakt ? kan het recept niet vinden
Dat ziet er echt heerlijk uit!
super dank je wel ,dan heb ik zelf net goed gekeken op de site....
Nog wel een vraagje de biscuit bak je dus in rondjes op een plaat, zou je gene gewone biscuit kunnen bakken en dan rondjes uitsteken? Of is dan de biscuit te slap?
Volgens mij zijn het chocolade-koekjes en geen biscuit, want er zit boter in het recept.
Ik heb ze zelf nog niet gemaakt, misschien kan de TS je hierbij helpen?
Ze zien er in ieder geval erg lekker uit!
Oehhh, wat ziet dat er verrukkelijk uit, mooi afgewerkt ook met dat bloemetje! En een erg mooie foto! Ik heb de uitzending van Rudolph ook gezien en deze staan ook nog op mijn "to do" lijstje.
Wat ik me afvroeg, bij Rudolph is de binnenkant van frambozenmousse roze/bruin van kleur, die van jou zijn wit van binnen. Heb je iets aangepast?
Volgens mij zijn het chocolade-koekjes en geen biscuit, want er zit boter in het recept.
Ik heb ze zelf nog niet gemaakt, misschien kan de TS je hierbij helpen?Ze zien er in ieder geval erg lekker uit!
Ik heb chocolade cake met stukjes chocolade erdoor gebakken op een plaat, je krijgt dan dus een grote platte plak cake, daar heb ik inderdaad met een ronde uitsteker rondjes uitgestoken.
Oehhh, wat ziet dat er verrukkelijk uit, mooi afgewerkt ook met dat bloemetje! En een erg mooie foto! Ik heb de uitzending van Rudolph ook gezien en deze staan ook nog op mijn "to do" lijstje.
Wat ik me afvroeg, bij Rudolph is de binnenkant van frambozenmousse roze/bruin van kleur, die van jou zijn wit van binnen. Heb je iets aangepast?
Ze zijn heel licht roze van binnen, omdat ik in het midden een hele framboos heb gedaan heb ik minder frambozenpuree gebruikt, en de chocolade heb ik uit de mousse gelaten ws zijn ze daarom wat lichter van kleur van binnen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Burgermeestertjes