1

Onderwerp: hoe kussentjes effect maken?

ik zie hier dagelijks zo een prachtige taartjes verschijnen, maar een vraag die me al lang bezig houdt, is hoe jullie zo mooi kusseneffect maken op een taart.
hierbij bedoel ik dus de ruitjes tegen de zijkant van een taart, meestal afgewerkt met pareltjes...

groetjes

2

Re: hoe kussentjes effect maken?

Hai,

Dat kun je doen met deze cutter:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2093.html

Succes!!

(wat ik jammer vind is dat diverse mensen het topic bekijken maar niet even die hele kleine moeite nemen om te antwoorden)

3

Een reeds veel gestelde vraag  ;) :

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=143415
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=143839
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=135015
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=117096

etc.

4

Al die moeite om die topics op te zoeken en te kopieren. Veel sneller is toch link van de website met de gebruikte cutter?

5 Laatst bewerkt door djehr (03-08-2012 09:08)

Joanna1981 schreef:

(wat ik jammer vind is dat diverse mensen het topic bekijken maar niet even die hele kleine moeite nemen om te antwoorden)

dat komt misschien ook omdat mensen deze vraag al heel vaak beantwoord hebben en het antwoord via de zoekfunctie vrij makkelijk te vinden is:
zoekopdracht kussentjes,
rubriek decoreren
en er zijn zomaar al 6 topics met het antwoord op de vraag... :/

Joanna1981 schreef:

Al die moeite om die topics op te zoeken en te kopieren. Veel sneller is toch link van de website met de gebruikte cutter?

Uit ervaring weet ik (ik heb deze vraag namelijk al wel heel vaak beantwoord) dat de link nar het tooltje vaak niet voldoende is en er toch altijd weer vragen zijn. In topics worden deze vragen vaak weer beantwoord.

6

alle twee , super super super bedankt voor jullie reactie!!!
dat is wat ik al zo lang zoek!!!! stom, dat ik niet door had dat het gewoon een cutter is, maja kom,
er valt ook zooooo veel te leren bij werken met fondant!!!!

danku danku danku!!!!

7 Laatst bewerkt door Joanna1981 (03-08-2012 09:12)

persoonlijke irritaties horen niet in dit topic  :shh:  :nooo

8

Er zijn trouwens ook nog matjes te koop (set van 4) die ook makkelijk werken. Zijn wel wat duurder dan het tooltje maar je hebt dan ook 4 verschillende patronen.
Zal even kijken of ik die kan vinden...

9

djehr schreef:

Uit ervaring weet ik (ik heb deze vraag namelijk al wel heel vaak beantwoord) dat de link nar het tooltje vaak niet voldoende is en er toch altijd weer vragen zijn. In topics worden deze vragen vaak weer beantwoord.

Dat klopt inderdaad ook.

10

geen probleem!
zo heel lang zit ik nog niet op dit forum en voel me hier ook totaal niet belangrijk!!!
als ik zie hoeveel reacties er op taartjes gegeven wordt, ben ik soms jaloers; want bij mij wordt dat niet gedaan, en enkel zo, kunnen we leren, toch?
ik dacht dat dat 1 van de bedoelingen was van dit forum!
dus bedankt aan degene die me zo vriendelijk hebben verder geholpen.
en aan degene die niet willen antwoorden, wandel rustig verder!!!!

11

djehr schreef:

Er zijn trouwens ook nog matjes te koop (set van 4) die ook makkelijk werken. Zijn wel wat duurder dan het tooltje maar je hebt dan ook 4 verschillende patronen.

.

zou super zijn!!

12

triquitas schreef:

geen probleem!
zo heel lang zit ik nog niet op dit forum en voel me hier ook totaal niet belangrijk!!!
als ik zie hoeveel reacties er op taartjes gegeven wordt, ben ik soms jaloers; want bij mij wordt dat niet gedaan, en enkel zo, kunnen we leren, toch?
ik dacht dat dat 1 van de bedoelingen was van dit forum!
dus bedankt aan degene die me zo vriendelijk hebben verder geholpen.
en aan degene die niet willen antwoorden, wandel rustig verder!!!!

Ik heb het idee dat men elkaar steeds minder wil helpen. Veel moeite doen terwijl een simpel antwoord sneller werkt.
Niet iedereen is zo behendig op het forum of bekend met alle mogelijke manieren om te zoeken.

Oftewel, niet iedereen is gelijk en even handig met een pc.
Maar goed, ik lok nu ws een discussie uit en dat is niet helemaal de bedoeling maar ik vind het de laatstse tijd weer erg een spelletje van: de profs en gevorderden rulen het forum. En sommige (niet iedereen) zijn te beroerd om anderen te helpen. En als ik de enige was die dit zei dacht ik nog: a la, ligt aan mij, maar ik weet dat dat niet zo is.

Inmiddels interesseert het me niets meer dat ik weinig reacties op mijn taartjes krijg. De reacties van de ontvanger is voor mij duizend malen belangrijker.
Dus dat heb ik opgegeven maar iets simpels als iemand een antwoord geven, hoe moeilijk is dat??

13

Ik snap wel wat je bedoelt hoor Joanna1981 en is ook helemaal niet erg om het eens te zeggen. Je bent niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn. Dit is een steeds terug kerend topic en na bijna 3 jaar op het forum zie ik dat ook niet veranderen. Ik ben het misschien niet helemaal met je eens maar dat is ook niet belangrijk. Ieder zijn mening. Ik voel mij ook totaal niet aangesproken omdat ik weet hoeveel vragen ik beantwoord.

Belangrijkste vind ik dat de vraag van triquitas beantwoord is. En daar ging het uiteindelijk om :)

14

djehr schreef:

Ik snap wel wat je bedoelt hoor Joanna1981 en is ook helemaal niet erg om het eens te zeggen. Je bent niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn. Dit is een steeds terug kerend topic en na bijna 3 jaar op het forum zie ik dat ook niet veranderen. Ik ben het misschien niet helemaal met je eens maar dat is ook niet belangrijk. Ieder zijn mening. Ik voel mij ook totaal niet aangesproken omdat ik weet hoeveel vragen ik beantwoord.

Belangrijkste vind ik dat de vraag van triquitas beantwoord is. En daar ging het uiteindelijk om :)

zo is dat ik ben geholpen en ben jullie daar dankbaar voor

15

triquitas schreef:
djehr schreef:

.

zou super zijn!!

CK impression mats: een set van 4 matjes: rechte vierkantjes groot, rechte vierkantjes klein, schuine vierkantjes groot en schuine vierkantjes klein
liescakeshop.nl/product_info.php?products_id=2232

16

djehr schreef:
triquitas schreef:
djehr schreef:

.

zou super zijn!!

CK impression mats: een set van 4 matjes: rechte vierkantjes groot, rechte vierkantjes klein, schuine vierkantjes groot en schuine vierkantjes klein
liescakeshop.nl/product_info.php?products_id=2232

heel erg bedankt hoor!!!