triquitas schreef:geen probleem!
zo heel lang zit ik nog niet op dit forum en voel me hier ook totaal niet belangrijk!!!
als ik zie hoeveel reacties er op taartjes gegeven wordt, ben ik soms jaloers; want bij mij wordt dat niet gedaan, en enkel zo, kunnen we leren, toch?
ik dacht dat dat 1 van de bedoelingen was van dit forum!
dus bedankt aan degene die me zo vriendelijk hebben verder geholpen.
en aan degene die niet willen antwoorden, wandel rustig verder!!!!
Ik heb het idee dat men elkaar steeds minder wil helpen. Veel moeite doen terwijl een simpel antwoord sneller werkt.
Niet iedereen is zo behendig op het forum of bekend met alle mogelijke manieren om te zoeken.
Oftewel, niet iedereen is gelijk en even handig met een pc.
Maar goed, ik lok nu ws een discussie uit en dat is niet helemaal de bedoeling maar ik vind het de laatstse tijd weer erg een spelletje van: de profs en gevorderden rulen het forum. En sommige (niet iedereen) zijn te beroerd om anderen te helpen. En als ik de enige was die dit zei dacht ik nog: a la, ligt aan mij, maar ik weet dat dat niet zo is.
Inmiddels interesseert het me niets meer dat ik weinig reacties op mijn taartjes krijg. De reacties van de ontvanger is voor mij duizend malen belangrijker.
Dus dat heb ik opgegeven maar iets simpels als iemand een antwoord geven, hoe moeilijk is dat??