1

Onderwerp: Barbapappa

Voor het eerst een opdracht van een totaal onbekende. Ben ook gelijk zo onzeker als wat maar dat zal vast wennen  :D
De taart is helemaal geinspikt van het forum en internet, kreeg de opdracht pas woensdag avond en dat scheelde in elk geval een ontwerp bedenken. Buiten dat vind ik dit een hele leuke uitvoering van een barbapapa taart  :Y
Nu maar hopen dat de ontvanger mijn uitvoering geslaagd vindt  :/
Het is wel een drukke bedoening op de taart maar wat wil je met een gezin met 7 kinderen  :P

http://i253.photobucket.com/albums/hh47/connytje/barbapapalijst-.jpg

2

Re: Barbapappa

Ik vind hem geweldig !

3

super :thumb:

4

Heel leuk geworden!

5 Laatst bewerkt door Connytje (04-08-2012 17:27)

Hij kan elk moment gehaald worden, spannend!

6

beter goed gejat dan slecht bedacht, toch  ;) ? hij is hartstikke mooi! denk dat de klant dat ook wel vindt, succes!

7

Prachtig!!!!!! En de bloemenrand vind ik echt heeeeel mooi, die past er zo goed bij  :thumb:  :thumb:

8

Wauw, die is echt gaaf! En idd beter goed gejat...
En daar is het forum toch ook voor? Ideeën delen met en voor elkaar!

9

Pffff hij is opgehaald en ik kan opgelucht ademhalen, hij viel helemaal in de smaak en ze haalt voortaan haar taarten bij mij  :D

Hahaha wat een leuke taart zeg ze lijken echt heel goed!!! :thumb:

De mooiste taarten komen uit je hart! www.jessiescakes.webklik.nl

11

Super leuk!

12

hoe is het mogelijk dat jij, die van die prachtige taarten maakt haar eerste onbekende bestellling heeft en zenuwachtig is.?????
Groetjes Karin

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

13

Dank jullie wel!

karinc schreef:

hoe is het mogelijk dat jij, die van die prachtige taarten maakt haar eerste onbekende bestellling heeft en zenuwachtig is.?????
Groetjes Karin

Zo daar ga ik van blozen zeg, prachtige taarten nog wel  :o  Super leuk om te horen in elk geval. Dat het nu pas mijn eerste bestelling voor een onbekende is komt denk omdat ik pas 8 maanden met deze hobby bezig ben en het eerder ook nog niet aan durfde. Enne dat zenuwachtig komt vast nog door de faalangst die ik heeeeel lang geleden als kind had, ergens nog een klein beetje van achtergebleven ben ik bang  :P
Ach volgende week mag ik weer voor een onbekende en het zal vast gaan wennen  :D

14

Heel mooi gedaan, zo netjes en mooi uitgevoerd  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

15

Heel mooi!

16

Prachtigg!! Echt super leuk!! :thumb:

17

super leuke taart  :thumb:

18

Hee Conny..

Hij is super leuk geworden.. gaaf hoor!

Connytje schreef:

ze haalt voortaan haar taarten bij mij  :D

Dat is dan weer een beetje jammer..  :D  :P

19

Kimh schreef:

Hee Conny..

Hij is super leuk geworden.. gaaf hoor!

Connytje schreef:

ze haalt voortaan haar taarten bij mij  :D

Dat is dan weer een beetje jammer..  :D  :P

Ik stuur haar de volgende keer wel door naar jou   :lol:    :P

20

Hij blijft erg leuk!! Ik heb hem in mijn begintaartencarierre 2 keer mogen maken, en zou het nu nog wel eens willen overdoen...

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

21 Laatst bewerkt door marijetje (06-08-2012 21:36)

Connytje schreef:

Dank jullie wel!

karinc schreef:

Groetjes Karin

Zo daar ga ik van blozen zeg, prachtige taarten nog wel  :o  Super leuk om te horen in elk geval. Dat het nu pas mijn eerste bestelling voor een onbekende is komt denk omdat ik pas 8 maanden met deze hobby bezig ben en het eerder ook nog niet aan durfde. Enne dat zenuwachtig komt vast nog door de faalangst die ik heeeeel lang geleden als kind had, ergens nog een klein beetje van achtergebleven ben ik bang  :P
Ach volgende week mag ik weer voor een onbekende en het zal vast gaan wennen  :D

ik hoop dat die terug komt naar mij :P  :lol:  :+

staan de troetels al klaar?

leuke barbapapa trouwens dat vergat ik effe  :thumb:  :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

22

marijetje schreef:

Ja de troetels staan klaar  :Y  Ben druk bezig met alle voorbereidingen.

Ik kan de taart ook wel laten mislukken als je dat liever hebt  :D Dit is eigenlijk wel een enge uitspraak, zal je zien dat het echt helemaal fout gaat  :/
Zal volgend jaar wel zeggen dat ik geen tijd heb  :+

23

Connytje schreef:
marijetje schreef:

Ja de troetels staan klaar  :Y  Ben druk bezig met alle voorbereidingen.

Ik kan de taart ook wel laten mislukken als je dat liever hebt  :D Dit is eigenlijk wel een enge uitspraak, zal je zien dat het echt helemaal fout gaat  :/
Zal volgend jaar wel zeggen dat ik geen tijd heb  :+

Doe maar niet dat laten mislukken :nooo

En ik heb in deze week van het jaar nooit tijd mijn eigen dochter is de 12de jarig en die van mijn vriendin de 11de en van mijn andere vriendin een tweeling op de negende :lol:  :lol:
Maar ik vond het thema zo onwijs leuk dat ik het echt jammer vind dat ik geen tijd heb misschien mijn jongste in december dat die een troetelbeertjestaart wil :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat