Onderwerp: En dan... Mijn eerste parade!!!
Vanaf maart ben ik besmet met zogenoemde bakvirus. Mijn eerste taart (Stampertje met een meppertje voor onze dochter haar verjaardag?) heb ik hier al eens laten zien, maar daarna nog geen tijd gevonden om de rest ook te laten zien. Dus nu maar even een heleboel tegelijk

Spreekt voor zich. Manlief had een "grote mond". En ja, wij zijn best tevreden met S&F... En zij met deze taart

Zomaar een taartje. Voor het eerst een impressionmat en strikjes geprobeerd... Verhouding is niet helemaal super, maar hij smaakte er niet minder om!

Koninginnedag 2012!

Deze 2 taarten waren voor mijn schoonvader. Hij is vrachtwagenchauffeur en daarmee heeft hij zijn eigen auto in fondant gekregen. Helemaal verrast

Gemaakt voor mijn oud-teamleider. Hierbij voor het eerst een roosje gemaakt. Heb er wel een paar moeten maken voordat ik echt tevreden was...

Het moest er dan wel eentje met Minnie Mouse worden! Gemaakt voor mijn nichtje van 3 jaar. Haar reactie: "Mama, is Minnie Mouse!!!"

Om afscheid te nemen van de collega's. Dee waren erg verrast door mijn creativiteit. Hier heb ik ook een aantal opdrachten aan over gehouden, dus ook weer een goede zaak!

Vrienden van ons gingen naar de USA. En hij is helemaal verzot op een biertje (op z'n tijd natuurlijk). Beide thema's verwerkt in 1 taart en dan krijg je dit al resultaat...

Deze beide taarten hebik gemaakt voor onze buurjongens. Ze zijn tweeling, dus voor ieder kind een eigen taart! De buren vonden ze super gaaf!

Gemaatk voor een training om even iets lekkers bij de koffie te hebben.

Deze taart is gemaakt voor een bedrijf dat werd geopend in Meppel. Een hele leuke opdracht om te doen.

De tekst op de zijkant: "Sterkte, mam" Gemaakt in opdracht van de dochter van een collega voor die collega dus. Ondanks dat er toch veel mensen vanaf wisten, heeft niemand zich versproken tegen die collega. De verrassing was dan ook enorm toen ze de taart onder ogen kreeg.

De dochter van een andere collega werd 6 jaar. De taart moest een zwemtaart zijn en mocht niet lijken op een afzwemtaart! Ook hoefden er geen voetjes op, wel handjes en een gezichtje.. Verder nog wat attributen bij gedaan.

Voor het eerst een taart met terugslaande punten, krullen en van die metalen(?) sterrenhouders... Super drukke taart, maar oh zo geslaagd. Desbetreffende was er enorm blij mee.. Het was echt een taart voor haar!
Bedankt voor het kijken... Natuurlijk zijn tips en feedback welkom...
Groetjes José

prachtige parade; je ziet ze ook steeds strakker worden