1

Onderwerp: Vraagje tools

Ik denk dat hij hier moet.

Ik zag bij een bouwmarkt een setje mesjes, vergelijkbaar met de knifetool(heettie zo) van pme. Maar veel meer mesjes en goedkoper.

Ik heb hem toch niet meegenomen, want ik twijfel. Kan ik dit ook gebruiken voor marspein.

Wat doen jullie?

2

Re: Vraagje tools

denk dat je kan snijden met wat je wilt. Wat je je wel moet afvragen of je met deze mesjes ook een mooie afgeronde snede krijgt. Je krijgt nl met een normaal mesje of een pme mesje wel heel ander afwerkingsniveau

3

De knife tool gebruik ik ook voor de puzzels. Vlak nadat ik die van PME had aangeschaft, zag ik idd een setje liggen bij de action. Deze zit in een handig doosje en deze pak ik nu gemakkelijker dan de echte pme tool.
Volgens mij is het gebruik verder hetzelfde. En ik zie niet in waarom je het niet met marsepein kan gebruiken.

Zoek je een printje? Pb mij gerust.

Zonneschijn schreef:

En ik zie niet in waarom je het niet met marsepein kan gebruiken.

Ik dacht dat ze zich afvroeg of het voedselveilig was.

Was het bedoelt voor taarten? Of was het bedoelt voor ehm... iets wat je bij de bouwmarkt kunt kopen? :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Klopt tipsytaartje, of het voedselveilig is:) ik wil natuurlijk niet dat iemand na het eten van een taart van mij Ziek wordt.

6

Foto had handig geweest. Stond namelijk verder niks op de verpakking. Maar gaan er van de week nog eens heen, maak ik een foto neem ik hem mee:) mn vriend zei al, kun je hem niet ergens mee steriliseren ofzo.

7 Laatst bewerkt door @ppeltje (02-08-2012 15:09)

Ik gebruik ook het setje van de Action. Was deze gewoon af. Niets aan de hand. Het is van metaal en er zitten dus geen giftige weekmakers oid in.

Dat is toch een TAART waard!