1

Onderwerp: Cakepops en Pushup cakes Cupcakes

Dag dames,

Ik heb de antwoorden geprobeerd te zoeken, maar naar mijn mening ben ik ze niet duidelijk tegen gekomen, dus hier mijn vraagjes.

Ik wil een sweet table voor mijn zoontje ze verjaardag gaan maken, met o.a. cakepops en pushupcakes.
Ik heb de cakepopmaken van inventum (en ik ben er superrr blij mee!), nou wil ik dus een gedeelte van de cakepops gaan vullen, met bijv. Jam, praline vulling, slagroom/ botercreme, dmv een spits spuitmondje. Daarna gewoon de chocolade eromheen.
Hoe moet ik dan het beste de cakepops bewaren? Gewoon, of vanwege vullingen toch in de koelkast? En hoe lang zijn ze dan houdbaar?

Het zelfde eigenlijk bij de pushupcakes, die wil ik gaan vullen met Botercreme op smaak, hoe lang van te voren kan ik dat doen, hoe moet ik ze bewaren? Niet dat het een soppig geheel gaat worden laat maar zeggen  :D

Cupcakes, die wil ik ook als andere smaak maken dan "gewone" cake, bijv. chocolade cupcakes. Hoe kan ik dat beslag maken, of vinden?

Sorry als het dubbel gevraagd is maar zag even door het Forum het bos niet meer  :/

2

Re: Cakepops en Pushup cakes Cupcakes

ik heb ook een cakepopmaker en vullen lijkt me lastig. misschien kun je beter een cakemix met een smaakje gebruiken, bijv. chocoladecakebeslag (homemade of koopmans). of een smaakje van bijv. lorann door je beslag doen?
en wat betreft de cupcakescake gebruik ik voor een ander smaakje bijv. chocoladecakebeslag (van homemade of koopmans). je hebt ook bitterkoekjescake of appelkaneelcake (ook lekker  :P ) van koopmans of straciatella van homemade. en ik lees ook vaak dat mensen stukjes stroopwafel door het cakebeslag doen (hier is ook een mix voor van funcakes). of een paar eetlepels caccao door je cakebeslag. ik gebruik altijd gewoon cakemixen van een huismerk uit de supermarkt. simpel maar wel heerlijk!