1

Onderwerp: Mijn drama taart

Iedereen heeft wel eens een taart waarbij ALLES mis gaat, tot nu toe heb ik nog geen echte drama taart gehad.. tot gister!

Alles ging mis, ik had de verkeerde maten (te weinig verschil) en verkeerd gesneden, helaas kwam ik daar gisteravond pas achter toen ik em ging stapelen..

Ik heb uiteindelijk het hele geval in de prullenbak gegooid (behalve het bovenste staatje dat ging met Anna mee naar huis ;)) en wilde opnieuw beginnen..

Geen biscuitmix en geen eieren meer!
Snel naar mij workshoplokatie daar had ik nog staan voor de verkoop, en snel nog naar de Super.

Anna is nog langsgeweest om mij moed in te spreken.
Mijn schoonouders gebeld of ze morgen mijn dochter konden opvangen..

Uiteindelijk na het bakken van de biscuits om 24u naar bed gegaan en om 9u weer begonnen..

Met het uiteindelijke resultaat ben ik blij! En de gene voor wie de taart was ook! Zelfs nog fooi gekregen ;) én een nieuwe opdracht!

Vulling banketbakkersroom en merengue witte choco botercreme met frambozen, bovenop moet nog een 16 maar die heb ik niet op de foto.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/556965_423142157738242_1778709633_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/251900_423142194404905_127657138_n.jpg

2

Re: Mijn drama taart

Wat een gestress is dat dan he! Maar het resultaat mag er zeker zijn, een mooie stapel!

3

Ik voel met je mee, maar het uiteindelijke resultaat is wel erg mooi geworden.
Zou niets voor mij zijn zoveel stress....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Het is wel een prachtige taart geworden!

5

Wauw, supermooi zeg !!

Groetjes, Conny

6

Nou, ik ben hartstikke trots op je hoor! Het was een dapper besluit om de mislukte taart weg te kieperen en opnieuw te beginnen. En ik ben blij dat ik je een beetje (heel klein beetje :lol: ) kon helpen!

Wat is 'ie moooooooooooi!

7

Haha dapper? Was de enige optie..je hebt het fiasco gezien? ;)

8

Prachtig!! Mag ik vragen welke maten je hebt gebruikt?

9

Mooi geworden hoor, niks te zien van drama en stress

10

mary5 schreef:

Prachtig!! Mag ik vragen welke maten je hebt gebruikt?

30-22-16

11

Moodswing schreef:

Mooi geworden hoor, niks te zien van drama en stress

Dank je :)

12

Fantastisch! Geen drama of stress aan af te zien!

13

Ondanks de stress is het een prachtige taart geworden!!

14

bedankt :D

15

Pff wat een stress zal je gehad hebben zeg. Vreselijk als alles zo mis gaat. Wel een mooie taart geworden!

16

Hij is prachtig!!!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

17

alles komt goed schatje

zie je wel de aanhouder wint

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

18

Wat een prachtige taart!!! Dit zijn de voorbeelden waarom andere mensen ook willen gaan proberen om zoiets moois te maken... Wauw!

19

coconuts schreef:

alles komt goed schatje

zie je wel de aanhouder wint

haha dank je! Zat er wel ff goed doorheen hoor! Grote dank aan Anna (die toch nog maar even is komen helpen om 21u 'savonds) en mijn man.. die veeeeeel heeft moeten doorstaan ;) én nog eieren voor me is gaan halen vlak voor sluitingstijd haha

20

Brwie schreef:

Wat een prachtige taart!!! Dit zijn de voorbeelden waarom andere mensen ook willen gaan proberen om zoiets moois te maken... Wauw!

Bedankt voor dit supercompliment! :)