1

Onderwerp: vandaag weer lekker met een uitdaging bezig geweest...

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/531391_344413245643577_380554527_n.jpg
een roos geprobeerd in de stijl van Cotton & Crumbs. ben er nog niet helemaal maar ik weet wat ik fout gedaan heb ;) de roos is zo'n 12 cm in doorsnee, het is gemaakt op een citroen mascarponecake getrempeerd met limoncello en gevuld en afgesmeerd met chocolade ganache. de cake is 15cm hoog en 12 cm doorsnee. best lastig om in 1 x te bekleden. dus vele uitdagingen in dit kleine taartje voor mij ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: vandaag weer lekker met een uitdaging bezig geweest...

:thumb:

3

Gelukkig mag je weer freubelen  :Y  :lol:
...en het is weer prachtig!

Groetjes, Angela

4

Prachtig!

5

Je roos is mooi. Heb je haar gedust of 2 kleuren gebruikt? En wat was er lastig aan het bekleden? Of vergelijkbaar met een 1-persoons- :grr: -taartje  :D   Vind namelijk de maat erg mooi. Geeft het taartje iets extra's

6

HAP!!! :lol:  :D

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/524171_344429968975238_1186287647_n.jpg
@ Djehr, idd vergelijkbaar met een 1-persoons :mad:  :grr: -taartje. zo hoog en best heel smal. grrrrrr.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Was ik al bang voor...maar ga het toch eens proberen.

Hè jammer nou van die hap er uit...maar ook mooi om de binnenkant te zien  :lol:  :lol: Enne citroen mascarpone cake?...klinkt eigenlijk wel heul erg lekker :Y ...receptje misschien? :+

8

is een heerlijke mix ;) :lol:

9

Angela71 schreef:

Gelukkig mag je weer freubelen  :Y  :lol:
...en het is weer prachtig!

:lol:  :lol: precies mijn eerst gedachte bij dit bericht

zie er wel heel leuk en lekker uit
verstuur je ook stukjes ;) ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

10

welke mix haha klinkt niet alleen heerlijk ziet er ook nog eens top uit mooi die roos!!!! kleur is ook mooi van het taartje

11

Ooh, ik ben ook helemaal weg van Cotton & Crumbs en probeer al eeuwen om van die mooie rozen te maken, maar ze zijn toch niet te vergelijken! Maak jij ze op draad of plak je alle rozenblaadjes op een knop? Dat vraag ik me ook af bij de C&C rozen. Ik plak ze en vraag me steeds af of dat de reden is dat ik ze niet zo mooi vol krijg...
Ben heel benieuwd naar jouw werkwijze!

Een heel leuk en mooi taartje en ook ik vind de roos heel erg mooi.  :thumb:

13

Schitterend!!!!!!  :thumb:

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

14

SLIK ... nu durf ik hier geen taartjes meer posten hoor! zo prachtig! :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

15

vraag me af wat er fout gegaan is dan bij de roos, hij is prachtig!

16

Prachtig hoor, ik vind je roos ook erg mooi ;)

17

kwebbeltje schreef:

is een heerlijke mix ;) :lol:

da's nou weer jammer :/ ...maar ik hou ook wel van een uitdaging...ik kan cheesecake maken en ik kan citroencake maken. Moet toch niet al te moeilijk zijn om die twee te combineren  :think:
Laat het je nog wel weten als het lukt... :Y

18

O Djehr, dan mag je mij eens een keertje een goed recept voor een echt heerlijke cheesecake geven.... ben nog op zoek.... ;)

19

Had 'm op facebook al gezien, heel mooi.

Ben wel benieuwd hoe je de onderkant gemaakt hebt, met die draperie.

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

20

Toch maar weer aan het freubelen geslagen of heb je je huis aan kant gekregen? Supermooi taartje weer.

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

21

Lotte2608 schreef:

wacht maar op de nieuwe mjam taart die er bijna aan komt, daar staat een taart in waarbij deze techniek (in een iets andere uitvoering, maar wel zelfde werkwijze) gebruikt in met beschrijving/how to er van  ;)

22

kwebbeltje schreef:
Lotte2608 schreef:

wacht maar op de nieuwe mjam taart die er bijna aan komt, daar staat een taart in waarbij deze techniek (in een iets andere uitvoering, maar wel zelfde werkwijze) gebruikt in met beschrijving/how to er van  ;)

Nu heb ik geen abonnement op de Mjam, maar vind dit wel de moeite om 'm te kopen. Wanneer zal die ongeveer uitkomen?

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

23

dank je wel ;) hij is verkrijgbaar vanaf 1 september ;)

24

Het is weer een prachtig exemplaar........ :thumb:

25

Mooi Kwebbelt, super. Wat een hoge, jeetje, heb je die in één keer zo hoog gekregen of heb je er twee gebakken en er toen één van gemaakt?

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery