1

Onderwerp: vanille- choco cake vullen met wat?? HELP!

Mijn oom en tante  uit Indonesia komen zaterdag voor drie maanden naar Nederland toe. Nu leek het mij een leuk idee om een Nederlandse vlag taart te maken. Ik ga een vanille- chocolade cake bakken maar weet niet met wat ik dit het beste kan vullen. Zelf dacht ik aan zwitserse room met nog iets maar weet nog niet wat :( Wie kan mij helpen!

2

Re: vanille- choco cake vullen met wat?? HELP!

een cake zou ik niet vullen.
is zo al lekker genoeg

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

alleen met marsepein bekleden?

4

slagroom met verse aardbeien  :9

5

een cake vullen wordt best machtig en is eigenlijk niet nodig. maar je zou jam kunnen doen met slagroom/botercreme. dat is niet zo zwaar op de maag. of gewoon stukjes chocolade door de cake meebakken? ik heb van die harde van de xenos, die smelten niet als je ze meebakt.

6

Als ik cake maak vul ik het soms wel, soms niet. Hangt er vanaf wat ik in huis heb, maar ook voor welke gelegenheid. Vaak verwachten mensen toch wel een lekker laagje...

Als ik het vul dan is het maar een keer. Ik vind dulce de leche erg lekker bij chocolade cake, maar heb ook wel eens vlaaivulling (kersen of aardbei) gebruikt, en dat is ook erg lekker. Of een laagje krokante chocola, verse aardbeien en een beetje vlaaivulling erbij.

En nu heb ik honger!