Re: Daar waar het altijd lekker weer is...
Schitterende taart........... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Daar waar het altijd lekker weer is...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Schitterende taart........... 
Zohé wat is deze taart MOOI!!!
Een PLAATJE vind ik het.
Groetjes!
superrrr taart zeg helemaal top!
Heeeeeel mooi! En ook zo netjes
Leuk gemaakt hoor 
Wat een supermooie taart! ik ben nu ook bezig met een zandkasteeltaart, maar ben hard aan het bedenken hoe ik de torens kan maken. Mag ik vragen hoe jij de torens hebt gemaakt?
Wat een supermooie taart! ik ben nu ook bezig met een zandkasteeltaart, maar ben hard aan het bedenken hoe ik de torens kan maken. Mag ik vragen hoe jij de torens hebt gemaakt?
Bedankt!
Ik heb de torens gemaakt van de plastic dowels: http://www.deleukstetaartenshop.nl/mate … -1032.html
Het is wel makkelijk hoor, om gewoon iets hols te gebruiken voor de torens in plaats van eetbare torens vind ik.
Veel succes met je zandkasteeltaart! 
Hij is 
snaaitje schreef:Wat een supermooie taart! ik ben nu ook bezig met een zandkasteeltaart, maar ben hard aan het bedenken hoe ik de torens kan maken. Mag ik vragen hoe jij de torens hebt gemaakt?
Bedankt!
Ik heb de torens gemaakt van de plastic dowels: http://www.deleukstetaartenshop.nl/mate … -1032.html
Het is wel makkelijk hoor, om gewoon iets hols te gebruiken voor de torens in plaats van eetbare torens vind ik.
Veel succes met je zandkasteeltaart!
Dank je wel voor de tip, super!
hij is heel leuk. ik wil een dummie voor de peuterschool maken van mijn zoontje. als ik nou eens zo mooi kon boetseren als jij hebt gedaan. echt super mooi.
Grappig dat hij weer naar boven is gehaald...ik ben nu ook bezig met een taart zoals deze.....bedankt voor de inspiratie en het delen!!!
Hij blijft prachtig!
Wow!!! Echt geweldig!!! Laat m'n dochter van 19 maanden 'm maar niet zien.
Sinds deze week zegt ze "taart" en ze is een groot fan van Toto
![]()
Maar even zonder dollen, wat een prachtig boetseerwerk! Heel mooi gedaan al die details
Hoi Riekele,
Ik vrees dat ik er toch aan moet geloven: m'n dochter wil een Zandkasteeltaart voor dr verjaardag...
Mag ik de jouwe als inspiratie gebruiken?
Welke maten heb je gebruikt? (voor de verhoudingen
)
Groetjes
Sandra
Hoi Riekele,
Ik vrees dat ik er toch aan moet geloven: m'n dochter wil een Zandkasteeltaart voor dr verjaardag...
![]()
Welke maten heb je gebruikt? (voor de verhoudingen)
Groetjes
Sandra
Hoi!
Ga gerust je gang! De taarten zijn 15 en 20 cm doorsnee. Het torentje is alleen fondant dat ik om een bakring heb laten drogen. Die was ongeveer 10 cm.
Succes, ben benieuwd naar het resultaat!
Groetjes Priscilla
pooh76 schreef:Hoi Riekele,
![]()
Welke maten heb je gebruikt? (voor de verhoudingen)
Groetjes
SandraHoi!
Ga gerust je gang! De taarten zijn 15 en 20 cm doorsnee. Het torentje is alleen fondant dat ik om een bakring heb laten drogen. Die was ongeveer 10 cm.
Succes, ben benieuwd naar het resultaat!
Groetjes Priscilla
Hoi Priscilla,
dank je! Ik was er stiekem al een beetje vanuit gegaan, want toen jij gisteren dit berichtje plaatste was ik hard aan het werk.
Het resultaat is niet zo mooi geworden als jouw taart, maar al met al ben ik redelijk tevreden. M'n dochter vond het 'm in ieder geval geweldig! En daar gaat het om
Nogmaals bedankt voor de inspiratie!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=201004
groetjes,
Sandra
Hij is MOOIIIII!
Moooi!
applausje hoor, super gelukt

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Daar waar het altijd lekker weer is...