Onderwerp: Lief Meisje - taartwaardig????

Met dank aan de how to "lief meisje" van Karen Dodenbier... Ik heb er 100 x naar gekeken en vind het zo'n lief ding dat ik ook besloot aan de slag te gaan, alleen... ik had nog nooit een poppetje geboetseerd. Na veel zwoegen en zweten is het dit geworden, ben er best wel fier op.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DXONE7HI.jpg

Tips en feedback zijn meer dan welkom want heb het moeilijk met de handjes  :(

Re: Lief Meisje - taartwaardig????

Met recht een meisje waar je trots op mag zijn  :thumb:

(en dus zeker taartwaardig!)

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

Goed gelukt! Zou alleen de volgende keer de sproetjes iets meer naar buiten plaatsen, zo recht onder ogen lijken het net traantjes ;-)

4

Ik ben er ook mee bezig en ik vind de oogjes heel moeilijk. Volgens mij moet je de oogjes heel dun uitrollen voor dat je het op elkaar plakt?Die van jou is heel goed gelukt en dat ze schuin om hoog kijkt vind ik heel schattig  :thumb:

L'excitation sympathique aprГЁs l'utilisation du sildГ©nafil peut ГЄtre impliquГ©e pas entravГ© l'efficacitГ© antitumorale de dox figue.

Demo schreef:

Ik ben er ook mee bezig en ik vind de oogjes heel moeilijk. Volgens mij moet je de oogjes heel dun uitrollen voor dat je het op elkaar plakt?Die van jou is heel goed gelukt en dat ze schuin om hoog kijkt vind ik heel schattig  :thumb:

Ho ja die oogjes, echt een doorn in het oog  ;) , ik moet dringend investeren in die kleine ronde uitstekertjes want als ik het zo doe is het moeilijk om 2 dezelfde oogjes te hebben. Maar oefening baart kunst zeker  :).

Bedankt voor de fijne complimenten

Pietenatelier schreef:

Goed gelukt! Zou alleen de volgende keer de sproetjes iets meer naar buiten plaatsen, zo recht onder ogen lijken het net traantjes ;-)

Meer dan gelijk als ik het zo bekijk, thanks  :thumb:

7

Ik heb me petje voor je af genomen. Heel knap gemaakt!  :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

8

ik vind haar heeeeeel lief....... :Y

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

9

Super gedaan hoor en ze is ZEKER taartwaardig  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Ze is lief!! Vind haar teentjes erg leuk! Haar benen had ik iets korter gemaakt...

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

11

dat doe je dan heel knap!

12

ja, echt wel  :thumb: !

Wow, wat fijne reacties allemaal.... Bedankt  :thumb:

14

echt wel  :Y , mooi gedaan!

15