Onderwerp: mijn taarten
hallo allemaal,
ik ben nu sinds oktober vorig jaar besmet met het bakvirus en heb ondertussen al een aantal taarten gemaakt maar al die tijd heb ik pas 1 taart hier online gezet en dat was de taart voor mijn dochter.
Zojuist bij de 18+ categorie al mijn eerste borstentaart geplaats en hierbij dan de rest.
1) taart voor de verjaardag van mijn zus die 18 werd.
ze was toen nog aan het leren voor kok dus vandaar een "soeppan"
Dit was overigens pas mijn 2e taart.

2) snoopy taart voor een vriendin die 22 jaar werd
[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-746DAXVD.jpg[/img
3) tassentaart voor verjaardag van mijn trainster
4) dolfijnentaart voor het afscheid van 1 van de leidster op het kdv. Mijn dochter zit in de dolfijnen groep dus vandaar dit thema.

5)Playboy taart voor een vriendin die echt helemaal gek is van playbou en van roze
6) sjieke taart voor de verjaardag van mijn moeder
7) taart voor het afscheid van 1 van onze leden die voor 3 jaar naar curucao is verhuisd.
8) gewoon een taartje voor tussendoor op het werk, wilde het toch een beetje versieren
nou dat waren ze voor nu.
Ik hoop dat jullie ze net zo mooi vinden als degene voor wie ik ze gemaakt heb. Mocht je nog tips hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.
Ik ga dit weekend nog een sjieke taart maken voor mijn oma die 78 wordt en volgende week heb ik nog een prinsessetaart en een Michael Jackson taart in de planning staan dus heb het nog druk. Als ze klaar zijn, zal ik ook daar de foto's van plaatsen.