1

Onderwerp: Nijntje stapel

Vandaag alweer de tweede taart van deze week gemaakt.
De vraag was: Nijntje, lekker roze + de naam en de leeftijd van de jarige jet (1 dus)!

Hij is gevuld met BB-room met aardbeienjam en BB-room met aardbeienkwark.

De Nijntje vond ik lastig om te maken. Ik vind uiteindelijk het hoofd ietsje te groot in verhouding met het lijfje. Maar toch wel tevreden. Iemand nog andere tips?

Ik heb veel filmpjes gezien en veel gelezen en heb gelukkig mijn randen al ietsje strakker gekregen...

Bedankt voor het kijken :)

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/549631_181639278636571_900883305_n.jpg

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!

2

Re: Nijntje stapel

wauw! Erg mooi!  :thumb:

Hele leuke taart. :)  Vindt je nijntje ook idd niet helema kloppen, maar ik heb geen tips, want zelf boetseer ik niet   :P

facebook.com/caro.taartencupcakes

4

Leuk hoor

Lief!!!!!

Wat het boetseren betreft... wees niet zo kritisch op jezelf!
Misschien klopt ie niet helemaal, maar boetseren is echt zoooo veel moeilijker als het eruit ziet. Google maar eens een eind in de rondte.
Zul je zien dat die van jou bij de beste past.

En een tip? Niet met het eerste freubeltje tevreden zijn. Gewoon in mekaar drukken en nog eens beginnen.

Ik krijg zelf alleen maar bouwvakkers met brede schouders en zonder nek. Dus als iemand daar een tip over heeft.... ik lees mee!

Groetjes Silvia

6

Ik vind hem heel erg leuk  :Y  Echt een meisjes taart!
Wat Nijntje betreft, haar hoofdje zou wat ronder kunnen denk ik. Dat is nu een beetje ovaal. Het neusje wat kleiner en misschien met wat dunnere sliertjes. Ik heb zelf nog geen Nijntje gemaakt maar ik denk dat ze moeilijker is dan je zou denken  ;)

7

Mooi hoor!

Het hoofd van nijntje hoort breder te zijn dan het hoog is. Bij jou is het andersom Dat is wat er "niet klopt". Het hoofd hoort bijna net zo breed als de schouders te zijn. Dat lijkt raar, maar het is een getekend figuurtje. Hello Kitty is er ook zo één   ;)

Maar het is overduidelijk een Nijn!! (en ik ben een echte fan van Nijnje  :Y )

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

8

Hartstikke bedankt voor de lieve reacties!
En de tips natuurlijk ;)

Ik ben zelf gewoon niet gauw tevreden.... Heb het hoofd voor m'n gevoel wel duizend keer overgedaan :)
Maar goed, volgende week heb ik een Woezel en Pip opdrachtje, dus kan ik weer mooi oefenen....

Groetjes Patricia

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!