Onderwerp: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]
Hoi Allemaal,
Ik had laatst al in een topic met daarin een Dessert-Table van mij laten vallen dat ik een checklist wilde gaan maken voor het opzetten van een Dessert-Table en vanmiddag heb ik deze checklist ook gemaakt. En natuurlijk wil ik deze hier ook met jullie delen:
In het pakket zitten de volgende onderdelen:
Algemene info over de Dessert-Table.
Kleine planning voor de basis van de Dessert-Table.
Kleine planning voor het serviesgoed van de Dessert-Table.
Kleine planning voor de printables voor de Dessert-Table.
Kleine planning voor de gerechten voor de Dessert-Table.
Overzicht van de planning voor de Dessert-Table.
Checklist met benodigdheden voor de Dessert-Table.
Boodschappenlijst.
Formulier voor recepten.
Formulier voor notities.
En alle formulieren zijn gemaakt in een leuk design want het oog wil natuurlijk ook wat. En dit pakket kunnen jullie gratis downloaden en hoe je dat kunt doen heb ik op mijn blog gezet: klik hier voor het bericht.
Let op: Je kunt de gratis printables alleen downloaden wanneer je bent geregistreerd bij mijn webshop. Dit doe je heel gemakkelijk door in de rechterbovenhoek op inloggen te klikken. Hier kan je je aanmelden als nieuwe klant. Volg de stappen en wanneer je bent geregistreerd kun je aan de slag. Je gaat naar de printable die je wilt downloaden en doet deze in je winkelmandje. Dan klik je op ga door met afrekenen en dan volg je de stappen die volgen. Je krijgt een bevestiging per e-mail. En je kan dan de printable downloaden door in te loggen en naar Mijn Account en naar Mijn Download-producten te gaan. Hier kan je de printable downloaden.
Ik hoop dat jullie ze handig vinden en er wat aan hebben. Ik vond het weer erg leuk om te maken.
Groetjes Marieke