1

Onderwerp: Boetseren

Hallo,

Ik ben vergeleken met sommige van jullie naog een echte beginner, maar ik zou zo graag een cursus boetseren doen. Nu kan ik al wel wat, dus het hoeft niet persee een echte beginnerscursu te zijn. Ik zelf woon in Overijsel, weten jullie ergens (mag ook wel stukje drijden zin ) waar ik een leuke cursu kan volgens?

Groetjes!!

2

Re: Boetseren

In Deventer, bij de Cakecorner of in Hengelo bij Sweety Cakes bijvoorbeeld. Overijssel is best groot... waar kom je precies vandaan?
Er zijn ook verschillende freubelclubjes waar je van elkaar kunt leren. Kijk maar eens onder regiomeetings helemaal onder aan het forum. Bijv. bij 'het verre oosten'
Ik zit zelf bij een club van het midden van het land. (terwijl ik toch uit Overijssel kom  ;) )

Dat is toch een TAART waard!

3

Re: Boetseren

Bij Wendy Schlagwein - 4theloveofcake, in Hazerswoude-Dorp.

Geen idee of dit ver van je vandaan is, maar ik ben vanuit het zuiden van Antwerpen tot daar gereden en heb de beste workshop gehad tot nu toe.
Wendy kan heel erg goed uitleggen hoe je iets moet doen en je steekt er enorm veel van op.

Haar ws zitten meteen vol, maar wij hebben met een aantal taartvriendinnetjes afgesproken en een privé ws vastgelegd - is maar een tip ;)

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com