Onderwerp: koffers gepakt voor emigratie, maar eerst nog even trouwen
Gisteren mocht ik de bruidstaart voor mijn zwager en schoonzusje maken. Het is een stapel koffers geworden, met dank aan Glashill voor de inspiratie, omdat ze binnenkort gaan emigreren...
De vulling viel erg in de smaak: chocoladebiscuit met pure-choco creme, witte- merengue chococreme, oreokoekjes, chocostukjes en chocosaus met koffielikeur!

Zo is de taart mee gegaan in de auto, de twee onderste vast gestapeld, de laatste heb ik op locatie erop gezet. Ik kreeg een goede tip voor het vervoeren: een plank op de achterbank leggen om deze recht te maken en daarop de taart in een doos. Was voor mij ideaal!

Met de achtergrond ben ik niet zo blij, je moet toch altijd maar weer afwachten waar je de taart neer mag gaan zetten...
Ik heb me behoorlijk verrekend met het bepalen van het aantal personen waarvoor de taart was...ik maak wel altijd iets meer dan gevraagd, maar ik kon nu 60 mensen taart serveren ipv 30.. ik had nog nooit in de hoge bakpannen gebakken, denk dat daar de misrekening in zit...de taarten waren na vullen zo'n 10 cm hoog, bovenste zelfs nog wat hoger.
Al met al was het een geslaagde bruiloft, bruidspaar straalde en men raakte niet uitgepraat over de taart..wat ik dan stiekem wel erg leuk vind haha.
In eerste instantie was er niet veel animo voor bruidstaart(men denkt over het algemeen toch dat bruidstaart niet te eten is geloof ik) ...maar toen er eenmaal iemand had geproefd, werd de rij bij het uitserveren steeds langer...taart is dan ook schoon op gegaan!
Ben benieuwd naar jullie reacties!
http://www.facebook.com/mijntaartjes?ref=hl

idd die achter- en ondergrond.....
de achterbank helt toch wat achterover?