Onderwerp: Eerste keer sugarveil geprobeerd
Ik zie hier allemaal zulke leuke creaties met sugarveil voorbijkomen, nog niet perfect maar het begin is. Geduld heb je in ieder geval wel nodig tot het goed droog is
![]()
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eerste keer sugarveil geprobeerd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zie hier allemaal zulke leuke creaties met sugarveil voorbijkomen, nog niet perfect maar het begin is. Geduld heb je in ieder geval wel nodig tot het goed droog is
![]()
Ik heb (nog) geen sugarveil aangeschaft vanwege de prijs, maar ik vind het prachtig om te zien.
Dit is ook weer zo'n mooi kunstwerkje!
Ik heb (nog) geen sugarveil aangeschaft vanwege de prijs, maar ik vind het prachtig om te zien.
Dit is ook weer zo'n mooi kunstwerkje!
Ik heb een zakje sugarveil gekocht en de filigree border van FI bij elkaar 20 euro en je kan beginnen 
Zoete Suikerbol schreef:Ik heb (nog) geen sugarveil aangeschaft vanwege de prijs, maar ik vind het prachtig om te zien.
Dit is ook weer zo'n mooi kunstwerkje!Ik heb een zakje sugarveil gekocht en de filigree border van FI bij elkaar 20 euro en je kan beginnen
Ik ben erg benieuwd naar je ervaring van sugarveil in de mold en het verwerken op zich.
Ik vind het ook erg prijzig en is bijna nergens te krijgen.
Hoi Mamski,
Het verwerken op zich is vrij eenvoudig, even water koken paar minuten mixen en dan kun je het in de mold doen. Het werkt vrij makkelijk en daarna een berg geduld hebben want hoe langer je wacht hoe gemakkelijker je het uit de mold verwijderd
KAn je sugarveil op een taart doen en in de vriezer bewaren? Of smelt het dan bij ontdooien?????????????
Hoi Aniet,
Ik heb geen idee maar misschien heeft iemand anders dit al eens geprobeerd ?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar!
De resultaten met sugerveil zijn geweldig, vooral op de site van sugarveil waar twee dames bekleed zijn, als trouwjurken, echt wat je noemd, multifunctioneel.
Weet ik tenminste wat ik kan aandoen als ik tijd over heb 
Zoete Suikerbol schreef:Ik heb (nog) geen sugarveil aangeschaft vanwege de prijs, maar ik vind het prachtig om te zien.
Dit is ook weer zo'n mooi kunstwerkje!Ik heb een zakje sugarveil gekocht en de filigree border van FI bij elkaar 20 euro en je kan beginnen
Dank voor je reactie.
20 euro kan er nog wel af
, dus ga ik het zéker proberen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eerste keer sugarveil geprobeerd