Re: "Uuh schat...ben je bijna klaar??"
ben ik ff weekendje westen,dus niks te facen zie ik me daar toch weer ff een schattig taartje,weer zo;n echte Femke,wat een schatje .
groetjes Carla X
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » "Uuh schat...ben je bijna klaar??"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ben ik ff weekendje westen,dus niks te facen zie ik me daar toch weer ff een schattig taartje,weer zo;n echte Femke,wat een schatje .
groetjes Carla X
G-E-W-E-L-D-I-G!!! Ik ben weer super jaloers 
Wederom super!!! Vooral dat gezicht van de kerel is waarschijnlijk wel voor velen herkenbaar 
Geweldig! De gezichtsuitdrukking van die man.. Prachtig! 
GEWELDIG!! Ik vind jouw poppetjes altijd geweldig, het zijn geen "drukke"taarten maar door alle details (de telefoon in zn borstzakje bv) zijn die taarten van jou altijd helemaal "af" . LOVE it!
nagelsan
De laatste mjam is 4de jaargang nr 2 zomer 2012 op blz 42/43/44 het mais oui paris taartje.
Ik heb hem ook geprobeerd te boetseren maar er kwam een heel ander poppetje uit haha.
Ik heb hem gehaald hoor!
Ben helemaal happy, ga het zsm uit proberen haha
Bedankt dus
Graag gedaan hoor en succes met het maken.
Ik moet er maar eens even een keer goed voor gaan zitten want ik was niet echt goed voorbereid dus misschien dat hij dan beter lukt. 
Graag gedaan hoor en succes met het maken.
![]()
Ik moet er maar eens even een keer goed voor gaan zitten want ik was niet echt goed voorbereid dus misschien dat hij dan beter lukt.
Gewoon een paar keer proberen, dan lukt het zeker 
Wow! Wat is deze leuk! 
oooh, geweldig weer! Inderdaad die zakken uit zn broek ... so funny!!! Laat je me weten wanneer het boek uit is? Kan ik t snel naar the states laten verschepen 
GE-WEL-DIG!!
Hoe doe je dat haar toch? 
Ik ga het zeker nog een keer proberen Femke maar zal het beter kunnen leren als jullie boek af is
Dus hopen dat die maar snel af gaat komen. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » "Uuh schat...ben je bijna klaar??"