Onderwerp: vruchten schelp met aarbeien
vandaag op aanvraag van mijn man heerlijke aarbeien schelpen gemaakt. Ze zijn gevult met bbr en heerlijke aarbeien bovenop.
Simpel, maar oh zo lekker!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » vruchten schelp met aarbeien
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
vandaag op aanvraag van mijn man heerlijke aarbeien schelpen gemaakt. Ze zijn gevult met bbr en heerlijke aarbeien bovenop.
Simpel, maar oh zo lekker!

mmm, lekker!! Heb je de schelpen ook zelf gemaakt, met bladerdeeg?
dank je,
ja helemaal zelf gemaakt. inderdaad van bladerdeeg. ook de BBR is zelfgemaakt.
Ze waren echt super lekker!
Mag ik vragen hoe je de schelpen gemaakt hebt. Mijn kids vinden dit ook veel lekkerder dan "al die fondant". En nu met al die aardbeien is het ook echt de tijd ervoor.
Groetjes van Cora
ja tuurlijk wil ik dat.
ik heb per schelp 1 plakje bladerdeeg gebruikt. Hier haal je een rondje uit. Ik heb dit met een uitsteker gedaan.
Strijk dan een kant in met een opgeklopt ei. De kant die je bestreken hebt die doop je in een bordje met suiker.
Smeer de onderkant (dus de bolle kant) van een muffin trat in met boter. Leg het bladerdeeg met de suikerkant naat boven op een van de cups. De bladerdeeg niet aandrukken of om de cup heenleggen, dit gebeurd in de oven.
Bak dit in ongeveer 15 tot 20 min af op 180 graden.
Laat dit afkoelen op een rooster.
Als je de bakjes van te voren wil vullen is het handig om de binnenkant in te smeren met gesmolten chocolade. Dit zorgt ervoor dat de schelp niet zacht wordt door de vulling.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders hoor ik het graag.
Dank je wel en je hebt het heel duidelijk uitgelegd
. Dit gaan we deze week ook proberen, want het ziet er zo lekker en fris uit.
Groetjes van Cora
Mmm jammie die zien er lekker uit!
Ze zien er heerlijk uit zeg!
En dan ook gelijk bedankt voor de tip hè!
Super!!!
Dank je wel allemaal. Leuk!
Over 10 dagen komt mijn dochter uit Sydney 3 weken over, ik geloof dat ik dit maar eens ga maken als welkom.
Ze is gek op aardbeien en BBR.
Willy
Dat zal ze dan inderdaad wel lekker vinden.
En er zit bijna geen werk aan! De Banketbakkersroom maken is nog het meeste werk! 
Ik heb ze ook een keertje gedaan, lekker recept van Rudolph, ze waren heeerlijk 
Ziet er enorm lekker uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » vruchten schelp met aarbeien