26

Re: "Uuh schat...ben je bijna klaar??"

Mooooi!Zeeeker van het "Zalandooo"ziekte! hihi :lol:
Super leuk! :Y

27

Onmogelijk leuk weer!!!!

Wat een reacties  :o  Dank jullie wel allemaal!!!  :Y

29

Toen ik de titel las dacht ik....Femke op de 18+ toer maar het is iets heel anders hahahaha....ik weet ook niet waarom ik dat dacht.
Maar wat een geweldige taart weer, de details, het piepkleine 'Tommy' labeltje op z'n mouw, het lieve gezichtje van je vriendin.
Kortom: top taart!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

30

o wat een scheetjes weer prachtig!!!!

31

Ontzettend gaaf!!!

32

Had hem al op je facebook mogen bewonderen,zoals alle andere taarten ook deze weer geweldig natuurlijk. Is iedereen bij jullie nu besmet met de waterpokken? Dat schiet niet op. Maar gelukkig dat je het een maand kon uitstellen je vakantie.

Groetjes Bianca Wolst

33

Geweldig, zoals altijd ... (kleine zucht van jaloezie  O-)

34

jaaaaa als altijd :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

35

Wow. Heel grappig en mooi gemaakt

36

Prachtig!

Ik blijf boetseren een hele klus vinden. (zelfs met je beschrijving uit de MjamTaart er naast...  :o )

Je taarten zijn telkens weer 'n genot om naar te kijken. Ik kijk nu alweer uit naar je volgende!

Bianca Wolst schreef:

Had hem al op je facebook mogen bewonderen,zoals alle andere taarten ook deze weer geweldig natuurlijk. Is iedereen bij jullie nu besmet met de waterpokken? Dat schiet niet op. Maar gelukkig dat je het een maand kon uitstellen je vakantie.

Dank je wel.
M'n tweede zoontje is nu aan de beurt, en hij zit er behoorlijk onder, veel erger dan mijn jongste zoontje. De oudste heeft het nog niet, dat wordt dus weer twee weken wachten, dat wordt half augustus, en half augustus wilde we dus op vakantie... :s

Sandra-lala schreef:

Toen ik de titel las dacht ik....Femke op de 18+ toer maar het is iets heel anders hahahaha....ik weet ook niet waarom ik dat dacht.
Maar wat een geweldige taart weer, de details, het piepkleine 'Tommy' labeltje op z'n mouw, het lieve gezichtje van je vriendin.
Kortom: top taart!

:lol:  :lol:  :lol: Nee hoor, ik ben niet zo van de 18+ taarten.
Leuk dat je het Hilfiger labeltje hebt herkend  :Y  :thumb:

39

Hahahahahaha, Arme man, de frustratie is van zijn gezicht af te lezen haha. Mannen en shoppen........... :think:   :nooo

Prachtig weer Femke! Alles wat ik wil zeggen heb ik al heel vaak gezegd. Het begint gewoon afgezaagd te klinken, maar ik ben echt zooooooo flieft op je poppetjes! Ik kan niet wachten op jullie boek.  :Y

Ik zou zo graag een keer een foto van de achterkant van een poppetje willen zien. Waar zitten de naden van de kleding? Heb je die aan de achterkant of aan de zijkant zitten??

Groetjes San

40

Bahahahahahahahaha, die lege zakken zie ik nu pas LOLOLOLOLOL  :lol:

Groetjes San

dollelollypop schreef:

Erg leuke poppetjes en mooie taart.
Die poppetjes doen me een beetje denken aan leonie want die heeft ook altijd van die leuke poppetjes.
Schitterend hoe jullie doe poppetjes zo prachtig kunnen boetseren.  :thumb:

Dank je wel!
Vandaar dat we samen het boek gaan maken :Y met heeeul veeel poppetjes  ;)

Sannn schreef:

Bahahahahahahahaha, die lege zakken zie ik nu pas LOLOLOLOLOL  :lol:

:lol:  :lol: Ik moet altijd zo lachen om jouw reacties  :Y
Ik zal de volgende keer een fotootje van de achter/zijkant erbij zetten, de ene keer zit de naad achter en de ander keer aan de zijkant :Y

43

één woord:

FANTASTISCH

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

OOOOOOOOOOOOOOo weer zoo gaaf ik zie nu dat jullie een boek gaan maken ik kan niet wachten super duper wat een geweldige taart weer!!!!!

Ik hoop het boek snel te zien kan niet wachten!!!

Groetjes P@trici@

45 Laatst bewerkt door dollelollypop (29-07-2012 14:23)

Oh sorry,  :o  ik wist niet dat jullie samen een boek gingen maken want dacht dat alleen Leonie het ging doen maar heb jou prachtige taarten nu ook even allemaal bewonderd en jij en Leonie passen perfect bij elkaar zie ik nu en oh wat een feest zal het zijn als jullie boek uitkomt.  :Y
Ik vind het zo moeilijk om erop te moeten wachten  :s  maar zal enorm verheugd zijn als hij uitkomt en wat zullen jullie dan veel geimiteerde poppetjes tegenkomen als wij allen jullie boek zullen kopen hahaha  ;)  ;)
Juliie zullen vast benieuwd zijn hoe wij al die creatie's van jullie proberen te boetseren en zullen vast ook zo af en toe wel lachen als je ziet wat het geworden is want ook al staan ze goed beschreven in het boek het zal volgens mij enorm lastig en zeker niet makkelijk worden ze te gaan maken maar zullen er weet ik zeker wel een hoop van leren.  :)
Ik weet zeker dat ik heel veel plezier ga beleven aan jullie boek en met mij vele anderen.   :Y

46 Laatst bewerkt door inge h (29-07-2012 14:28)

:lol:  :lol:  :thumb:  :thumb:
supergaaf, leuke details ook weer

en schiet maar op met dat boek  :lol:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

47

Waaaaauuuuwwww! Bizar goed!!

48

Waaaaauuuuwwww! Bizar goed!!

49

ilse74 schreef:

Ik blijf boetseren een hele klus vinden. (zelfs met je beschrijving uit de MjamTaart er naast...  :o )

Welke mjam taart stond deze in?
Wil je dat voor me nakijken Ilse?
Ik heb er geen een, maar als er ergens een werkbeschrijving van een van deze 'soort' poppetjes staat, dan wil ik die zeker hebben en kan ik hier naar op zoek.

Dank je vast

I may not be perfect, but i'm always me

50 Laatst bewerkt door dollelollypop (29-07-2012 15:38)

nagelsan

De laatste mjam is 4de jaargang nr 2 zomer 2012 op blz 42/43/44 het mais oui paris taartje.
Ik heb hem ook geprobeerd te boetseren maar er kwam een heel ander poppetje uit haha.  :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SNZRZWM6-D.jpg