Onderwerp: Wat taartjes van mij
Omdat ik het gewoon leuk vind om het met jullie te delen, hier wat taartjes die ik heb gemaakt... Ze zijn niet super mooi, maar ik doe mijn best..
Dit eerste taartje is een slagroomtaart die ik voor mijn moeders verjaardag heb gemaakt met 48 kaarsjes 

Van dit taartje weet ik niet meer zo goed voor wat ik het heb gemaakt.. Volgens mij voor de eerste verjaardag van mijn dochtertje
Deze taart heb ik gemaakt voor een taart en bak wedstrijd op de kinderboerderij waar ik stage loop. Dit was voor het schaapscheerfeest (SSF) vandaar de schaapjes
Ben hier super lang mee bezig geweest en ben er erg trots op.. Ondertussen zou de bekleding van de taart wel beter kunnen, maar ach. Het was mijn eerste keer! En heb de wedstrijd wel gewonnen ^^
Dan de Woezel en Pip taart. Deze heb ik gemaakt voor de tweede verjaardag van mijn dochter Amber.. Ze is namelijk helemaal zot van Woezel en Pip!
Deze twee taartjes zijn gewoon simpele taartjes.. De eerste heb ik gemaakt als dank dat ik een naaimachine heb gekregen en de ander was voor mijn eigen verjaardag

Als laatste deze taart. Die heb ik nagemaakt uit een boekje.. Het is niet precies zoals ik wou, maar het is toch aardig gelukt. Ik had van mijn vader zo'n set gekregen voor icing met van die tips, kleurtjes en spuitzakken enzo... Zo'n set van de webshop van hier, haha. Hiermee heb ik dus de taart gemaakt. Deze was bedoeld voor een vrouw die 80 is geworden 2 weken terug 

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en alle tips zijn altijd welkom. Ik moet echt nog veel leren, maar hopelijk komt dat allemaal nog