Onderwerp: Hoe maak ik nou deze toef....?
Hallo,
Ik heb een aantal keren geprobeerd om een mooie toef te spuiten, ze lukken ook prima, maar elke keer als ik deze probeer lukt het niet.
Wie kan me vertellen hoe dat moet..?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe maak ik nou deze toef....?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik heb een aantal keren geprobeerd om een mooie toef te spuiten, ze lukken ook prima, maar elke keer als ik deze probeer lukt het niet.
Wie kan me vertellen hoe dat moet..?
Pas geleden is hier een filmpje langs gekomen met een dame die verschillende soorten toeven voordeed. Ik weet niet meer zo gauw hoe ze heette maar ga even zoeken voor je want dat deed ze erg goed.
Ik weet niet of ik het goed doe maar dit is het filmpje. (ik hoop dat het werkt )
http://www.youtube.com/watch?v=mYy2uiK6 … re=related
Thanks!!
Deze toef die ik wil vind ik daar helaas niet
Thanks!!
Deze toef die ik wil vind ik daar helaas niet
Mmmmm.....beetje jammer!
Misschien eens youtube afstruinen?! Moet toch ergens te vinden zijn?!
ik geef workshops progresstaart en spuittechnieken
in het midden aanzetten
in een cirkel rondspuiten tit net voorbij de aanzet
en ondertussen naar binnen draaien
snap je m nog??
oefen oefenen en nog eens oefenen
Volgens mij heeft ooit in de mjam gestaan....verschillende toeven met welke spuit mondje erbij.....
Oe.. dan ben ik daar ook wel benieuwd naar. Weet iemand nog welke Mjam dat was?
Volgens mij heeft ooit in de mjam gestaan....verschillende toeven met welke spuit mondje erbij.....
Maar daar stond volgens mij ook niet deze toef bij
Volgens mij wel....want ik heb hem ook een aantal keren gemaakt.
ik heb een filmpje op youtube geplaatst
youtube.com/watch?v=ZDCZDF7dQNM
in het filmpje heb ik een 15 mm 6 kartelspuitje gebruikt. om de rozet op je foto te spuiten heb je een 8 tands kartel nodig.
kijk maar eens bij mijn cupcakes : http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=194062
in het filmpje heb ik een 15 mm 6 kartelspuitje gebruikt. om de rozet op je foto te spuiten heb je een 8 tands kartel nodig.
kijk maar eens bij mijn cupcakes : http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=194062
Thanks! Daar kan ik wel wat mee :-D
Helaas woon je te ver weg voor een workshop. Ik ga gewoon flink oefenen
Word een ritje Friesland....toch?
voor deze toef heb je denk ik de 1M van wilton nodig, die heeft inderdaad 6 tandjes. Voor een rozet heb je 2D nodig, die heeft ook 6 tanden, maar die zijn naar binnengeklapt, itt de 1M waarbij de tanden rechtuit zijn.
als je die namen intikt op google zie je wat voor toeven je kunt spuiten. dus bij 2D wilton tip ofzo iets
Word een ritje Friesland....toch?
Klopt helemaal!!
voor deze toef heb je denk ik de 1M van wilton nodig, die heeft inderdaad 6 tandjes. Voor een rozet heb je 2D nodig, die heeft ook 6 tanden, maar die zijn naar binnengeklapt, itt de 1M waarbij de tanden rechtuit zijn.
![]()
als je die namen intikt op google zie je wat voor toeven je kunt spuiten. dus bij 2D wilton tip ofzo iets
Dank je wel! Ik heb even gegoogled en ik denk dat het gaat lukken!!
Als het mij lukt dan lukt het jou ook!! Laat je wel het resultaat zien???
Zeker weten. Niet vandaag meer maar waarschijnlijk ergens volgende week.
En hoezo? Als het jou lukt moet het mij ook lukken? Jij maakt mooie taarten!! Dan vind ik die van mij niks meer.
Ach doe niet zo raar jij maakt ook mooie dingen!! En ik ben nooit zo creatief en handig hoor......
Super dat filmpje! Nu snap ik de uitleg van Coconuts ook .
En ik zal de Mjam er inderdaad dan ook maar even bij pakken.....dan kan het toch niet meer stuk???
Dat wordt oefenen want het is wel een hele mooie toef!
Ik pik even je topic in. Wil namelijk vragen hoe je kan zien welke spuitmondjes groot zijn???
Want in de webshop kan ik het niet zien.
ja ik heb deze spuitmond. 8 tands 15 mm, 16 kan ook natuurlijk.
Heb een setje (denk van stadter ofzo) met 7 oplopende spuitmonder. Plastic 8 tands monden. 15 is bij mij de grootste en ik spuit ook nog wel een zo. 16 kan ook natuurlijk. Volgens mij kan je bij bouwhuis online losse spuitmonden kopen in deze maten....?
verkeerde topic
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe maak ik nou deze toef....?