1

Onderwerp: Inspi nodig! 1 zwangere buik voor 2 zwangeren

Hoi!

Over een paar weken gaat mijn collega met zwangerschapsverlof, en op de dag dat zij voor het laatst is ben ik zelf (als alles goed mag gaan) 10 weken zwanger. Zij weet hiervan, de rest van de collega's niet.
We hebben bedacht om op die dag samen te trakteren. Zij dus omdat ze voorlopig voor het laatst is, en ik om mijn zwangerschap aan te kondigen.

En nu komt dus het probleem: hoe ga ik dit aanpakken?? Hebben jullie leuke ideeën om deze taart aan te kleden zodat het duidelijk is dat het niet alleen voor haar "afscheid" is maar dat er nóg een reden voor zo'n taart is?

Ik hoop het! :) Spui vooral alle ideeën die in je opkomen, ik heb namelijk écht geen idee hoe ik dit aan ga pakken...  :rolleyes:

2

Re: Inspi nodig! 1 zwangere buik voor 2 zwangeren

2 datums met jullie namen erbij?

weet je collega al wat het wordt? kan er misschien ook nog bij.
babyboy/babygirl en een vraagteken aan 'jouw' kant?

enne, gefeliciteerd hoor, fijne zwangerschap gewenst!

oh leuk..en gefeliciteerd!!

Ik weet niet wat je wilde maken? een puzzelplaatje of een buikentaart of...?

Voor babyshowers heb ik al een aantal keer de blond Amsterdam - zwangere gepuzzeld. Erg leuk! Op de zijkant (of bovenkant) de naam van jullie beiden....en dan maar wachten tot iemand 'm doorheeft ;)

oh offff....jullie namen op de zijkant/ bovenkant en bij haar naam 'dag' en bij jouw naam 'hallo'.

Dusss.... Dag collega...hallo zoldertje :)

5

Wow, snelle reacties!  :)

Oja, ik wil heeeul graag de zwangere buik eens maken dus dit lijkt me de ultieme gelegenheid! (vind die van blond overigens ook heel leuk, wil ik ook nog weleens doen!)

Collega krijgt een meisje, dus haar deel wordt sowieso iets met roze.

Leuke ideeën, hier kan ik denk ik al wel wat mee. Maar nog meer ideeën zijn ook heel welkom!  :Y

6

- 2 grote voetjes die 'schoppen' en 2 kleine voetjes uit de buik
- een buiktaart bekleden in een neutrale kleur; en dan een buikband erover doen met 2 'strijkstukken' erop, 1 met tekst baby collega verwacht .......; 1 met de tekst baby zoldertje verwacht ..........

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...