Hallo Abuu,
Ik heb je even gemeld, want je staat in de parade, waar taarten geshowed worden. Er is nl ook een rubriek voor vragen te stellen.
Gewoon het recept volgen voor 24cm doorsnede....zie links onder het kopje "tabellen" voor de hoeveelheden.
Als je biscuit gebakken is, uiteraard laten afkoelen en dan bv 2x doorsnijden. Dan kun je bv 1 laagje ietsmet aardbeien doen (persoonlijk vind ik de aardbeienyoghurtbavarois erg lekker, maar er zijn onder "recepten ook ander aardbeienreceptjes tevinden...of je doet gemakkelijk en koopt bv een monatoetje) en dan 1 laagje met bv ganache (chocolade met slagroom..bij recepten staat ook hoe je dit moet maken...of je doet weer gemakkelijk en koopt een monatoetje in chocoladesmaak).
Als je je taarte gevulde hebt, dan moet je 'm afsmeren met botercrème (1:1....zie recepten). NB: voordat je vult, moet je een dijkje spuiten met de botercrème.....
Je zet de taart even koud weg, en dan bekleed je 'm met fondant of marespein..net wat je lekker vind, of prettig vind om mee te werken. Ik houd zelf meer van fondant, vind het prettiger te verwerken. Maar dat is een persoonlijke keuze, dus gewoon uitproberen.
Dan decoreer je je taart met wqat je wilt...en klaar.
Ik zouzeggen: lees even goed rond hier op het forum, en begin gewoon....je leert het meeste van gewoon te doen.
Succes!!
Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery