1

Onderwerp: Minecraft, brandweer, rijbewijs, verjaardag taart

En dat alles in 1 taart  :D . Hij wordt vandaag 18, haalt vandaag zijn rijbewijs (hopelijk), hobby is minecraft spelen en zit bij de jeugdbrandweer. Meer kon er niet in verwerkt worden  O-)

Vanmiddag ga ik 'm afleveren, dan hoor ik ook gelijk of hij het rijbewijs op zak heeft ;)

Echt een keer een ander thema, dat is eigenlijk ook wel erg leuk om te maken....

Had erg veel last van dit mooie warme weer, botercrème begon al te smelten bij het opbrengen ervan en dan nog niet te spreken over de condens op de taart  :rolleyes:  :rolleyes: , maar het is gelukt...

Komt tie:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OGE4CO4J.jpg

en dan nog de achterkant (met rijbewijs):
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W3GKQSKD.jpg

Alvast bedankt voor jullie reactie  :Y

2

Re: Minecraft, brandweer, rijbewijs, verjaardag taart

Gaaf!! :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

3

Leuk verwerkt zo!! :Y

Liefs, Zanoni

4

Dankjulliewel voor jullie reacties!

Hij is geslaagd (op de dag dat hij 18 wordt), dus het rijbewijs kon in de achterzak blijven zitten  ;)  ;)  :D .... En de taart was ook behoorlijk geslaagd :9

5

Super mooi! En dat met dit weer!

6

Rumy schreef:

Super mooi! En dat met dit weer!

Thanx!

Idd met dit weer, eigenlijk is het niet te doen. Alles plakt aan je handen en de botercrème komt al dun uit de mixkom..... :rolleyes:  :rolleyes: Hoe los jij dat op?

7

Ik heb deze week ook aan een taart gewerkt, en vandaag afgemaakt. Wat een crime met die hitte! Het boetseren ging wel, maar ik heb wel meer crisco gebruikt dan normaal. De taart zelf heb ik afgesmeerd met ganache. Ik denk dat dat ietsjes langer goed gaat dan botercreme. Maar ik moet wel zeggen dat de taart de autorit maar net heeft overleefd!