Onderwerp: Bruidstaart voor een vriendin ze moest ervan huilen...

gevuld met vanillecreme & aardbeien

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor een vriendin ze moest ervan huilen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

gevuld met vanillecreme & aardbeien

Mooi!, wat een leuke bloemetjes! En wat een werk zeg met dit weer! 
Wow! Met dit weer zo strak bekleed?
t is ook om van te huilen,
zo mooi
Kan me voorstellen dat je vriendin in de tranen schoot. PRACHTIG
Prachtig.
Ik moet volgende week een soortgelijke stapel maken, dus heb ik een aantal vragen. Waar heb jij het mee gestut, en heb jij taartkartons tussen iedere laag gedaan of iets steviger?
Ik heb een mdf plaat waar ik de taart opzet, dus een stevige onderbord heb ik al.
Hoe lang vantevoren heb je gestapeld en de bloemen erop gedaan? Ik vraag dit omdat ik zo bang ban dat mijn bloemen slap gaan worden.
Sorry voor de vele vragen maar het is zo toevallig dat jij net deze prachtige stapel post dat ik hoopte dat je mij zou kunnen helpen.
Prachtig.
Ik moet volgende week een soortgelijke stapel maken, dus heb ik een aantal vragen. Waar heb jij het mee gestut, en heb jij taartkartons tussen iedere laag gedaan of iets steviger?
Ik heb een mdf plaat waar ik de taart opzet, dus een stevige onderbord heb ik al.
Hoe lang vantevoren heb je gestapeld en de bloemen erop gedaan? Ik vraag dit omdat ik zo bang ban dat mijn bloemen slap gaan worden.
Sorry voor de vele vragen maar het is zo toevallig dat jij net deze prachtige stapel post dat ik hoopte dat je mij zou kunnen helpen.
Hoi,
Ik heb er tussen taartkarton gedaan en gestud met maisstokjes wel voldoende ingedaan!
Ik heb de taart de avond voor de bruiloft gemaakt en de bloemetjes in avond uurtjes week ervoor van gumpast met een klein beetje tylose zakt echt niet in! goed laten uitharden dus op tijd maken heb er 80 gemaakt. in eierdooskarton laten drogen op de taart heb ik ze vastgemaakt met witte icing de taart heeft heel de nacht in de koeling gestaan.
Hoop dat je er zo wat aan heb en anders vraag maar raak
succes met maken als je goed voorbereid is deze taart in 2 uurtjes klaar 
Geweldig, bedankt voor je antwoorden en je aanbod.
Je taart is schitterend en wat moet het een heerlijk gevoel zijn dat jij je vriendin's trouwdag nog mooier hebt gemaakt.
Prachtige taart!!!! 
Heel erg mooi|!!
Mooi!! Echt een lieve romantische bruidstaart!
Welke uitstekers zijn de bloemen eigenlijk?
Wat een mooie...en lieve bruidstaart. En het bruidspaar heeft niet alleen mooi weer gehad, maar ook een mooie taart.

Wauw!!
Mooi!! Echt een lieve romantische bruidstaart!
Welke uitstekers zijn de bloemen eigenlijk?
De uitstekers die ik gebruikt heb voor de bloemetjes zijn
Blossom sugar art Petunia
Blossom sugar art Cherry

Wat een gave taart en wat een lieve reactie van je vriendin! 
Heel erg mooi!
Schitterende taart!
Erg mooi geworden
Mag ik je vragen hoe je het hart bevestigd hebt? Vraag me altijd af hoe dit soort toppers mooi rechtop blijven staan.
Ik heb het hart een week van te voren uitgestoken (fondant+tylose) er een sate prikker in gedaan en heel goed laten drogen.
dan kan je het hard zo recht op in de taart steken.
Voorbereiding van dit soort taarten scheelt heel veel stressss 
Ik heb het hart een week van te voren uitgestoken (fondant+tylose) er een sate prikker in gedaan en heel goed laten drogen.
dan kan je het hard zo recht op in de taart steken.
Voorbereiding van dit soort taarten scheelt heel veel stressss
Dank je voor je uitleg! 
Hier nog even een vraag over de bloemetjes.
Ik heb zelf ook de blossom sugar art petunia in huis. Ik snap het idee van fondant uitrollen, eerst uitsteker gebruiken en vervolgens het andere bijgeleverde 'dingetje'.
Echter zie ik bij jou bloemetjes 2 kleurtjes of zie ik dat verkeerd? Waarmee bewerk je de bloemetjes?
Dank je wel alvast!!
Wat een mooie, lieve, schattige, romantische taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor een vriendin ze moest ervan huilen...