Onderwerp: Mijn eigen bruidstaart
Afgelopen maandag ben ik dan eindelijk getrouwd met de vader van mijn twee mooie meiden. We wilden een redelijk eenvoudig en simpel feestje geven bij ons thuis en ik wilde graag een high tea geven omdat ik dan lekker los kon gaan hahaha. Nou... het eenvoudige feestje dat ging niet zo meer op want gaandeweg kwamen er steeds meer leuke dingen bij... koetsje, jurk, 65 gasten... mijn moeder die ons trouwde enz. Maar het was echt een dag om niet meer te vergeten.
Ok de taart.... vanillie biscuit gevuld met: laag 1- zelfgemaakte aarbeidenjam, monchouvulling, grof geraspte witte chocolade, laag 2- aardbeienroom, verse aardbeien en het geheel was afgesmeerd met witte chocoladeganache... 2,4 kilo witte chocolade zat er in de taart verwerkt en hij was echt niet meer te tillen! Hij was wel echt super lekker!!
Ik wilde eerst een vrij rustige klassieke trouwtaart, maar... dacht tja... een high tea, we moeten bloemetjes hebben! Dus samen met mijn vriendin Soraya, zijn we helemaal los gegaan.
Genoeg gekletst, hier de foto's:

Oooh... ik kon het niet aanzien, zoveel werk zat er in hahahaha. Mijn hand boven op die van mijn kersverse man gelegd, en hem al het werk maar laten doen, tja.... mensen willen toch taart hahahaha