Onderwerp: waar kun je die mooie strass versieringen kopen?
De topic vraag zegt het al... waar kun je die mooie strassverieringen kopen?
Vooral die prikkers die je in een lint kunt prikken hebben mijn belangstelling?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waar kun je die mooie strass versieringen kopen?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De topic vraag zegt het al... waar kun je die mooie strassverieringen kopen?
Vooral die prikkers die je in een lint kunt prikken hebben mijn belangstelling?
ik ga je even mailen!
Als je wil mag je mij ook een tip mailen Zanoni
Ik ben ook al aan het zoeken maar nog niet met een positieve uitkomst
hoop dat dit is wat jullie zoeken
hoop dat dit is wat jullie zoeken
Yep Ik wist echt niet te zoeken op wat voor naam op het net (ik zat op broches e.d. te zoeken), zonder allemaal hele dure tegen te komen hahaha. Bedankt!!
Mag ik die tip ook??
Ik hou wel van een beetje bling
Ik ga hem nu maar hier neer zetten, wil ook niet zo geheimzinnig overkomen
Hoop alleen dat het mag van Marianne
misschien alleen zeggen op welke productnaam er gezocht moet worden en wat voor site het is dan leggen de meeste denk ik wel al een link
de grote internationale veilingsite
zoeken op rhinestone ribbon buckle
en dan de zoekopdracht verfijnen door op wereldwijd te zoeken EN verzendkosten gratis.
Bij vragen mail me maar!
Groetjes
Zanoni
de grote internationale veilingsite
zoeken op rhinestone ribbon buckle
en dan de zoekopdracht verfijnen door op wereldwijd te zoeken EN verzendkosten gratis.Bij vragen mail me maar!
Groetjes
Zanoni
ik kan geen website vinden die zo heet?
ik kan geen website vinden die zo heet?
Dan moet je even mailen
IMadeCake schreef:ik kan geen website vinden die zo heet?
Dan moet je even mailen
ik moet beter lezen gemaild
Hallo Zanoni, hartelijk bedankt voor je mailtje, dit is precies wat ik zoek!!!
Dames, is het misschien een idee om ze gezamenlijk in te kopen?
Sommige gaan nl per 50 stuks en dat is toch wel wat veel.
Ik wil ze wel bestellen.
Hey Riette, ik heb deze dingen ooit een keer in een zakje van, volgens mij 5 stuks, bij de Xenos gekocht. Zijn dan natuurlijk plastic dingetjes maar voor een taart prima toch?
Moet je wel even toestemming voor vragen (of dat moet je al gedaan hebben )
Ik heb de kleine hartjes en rondjes (per 10st.) al wel besteld, de rest vond ik inderdaad teveel. Ik houd mij daarom graag aanbevolen.
gewoon geduld hebben, heb een paar dagen geleden een setje van 5 stuks vierkant gekocht.
Ook lekker varieren met de woorden, dus ook alleen zoeken op rhinestone ribbon of rhinestone buckle enz
Hey Riette, ik heb deze dingen ooit een keer in een zakje van, volgens mij 5 stuks, bij de Xenos gekocht. Zijn dan natuurlijk plastic dingetjes maar voor een taart prima toch?
Maar hebben ze die dan altijd in het assortiment Joyce?
Moet je wel even toestemming voor vragen (of dat moet je al gedaan hebben )
Ik heb de kleine hartjes en rondjes (per 10st.) al wel besteld, de rest vond ik inderdaad teveel. Ik houd mij daarom graag aanbevolen.
Wist niet dat dat moest
joynme schreef:Hey Riette, ik heb deze dingen ooit een keer in een zakje van, volgens mij 5 stuks, bij de Xenos gekocht. Zijn dan natuurlijk plastic dingetjes maar voor een taart prima toch?
Maar hebben ze die dan altijd in het assortiment Joyce?
Ja, dat dacht ik wel. Ligt bij het scrappen, sierraden maken etc. Zie ze elke keer nog wel liggen.
Nu ben ik waarschijnlijk een zeur of heel erg blond.
Maar alles wat ik op een taart doe moet eetbaar zijn.....anders moet de klant eerst die steentjes eraf peuteren voor dat er gegeten kan worden....of toch fout??
Nee dat hoeft de klant niet hoor. Deze gebruik je in combinatie met een lint bijvoorbeeld. Dus als je het lint aan de onderkant eraf haalt neem je de steentjes ook mee. Het is een gesp, dus geen losse steentjes.
(Daarbij zijn er genoeg klanten die eerst de grote dikke boetseersels van de taart halen omdat die ook niet echt lekker zijn )
En het is uiteraard aan jou de keus dat je alles eetbaar wilt hebben op een taart maar genoeg bruiden willen wel de "echte" bling bling op een taart en dan zijn deze gespen geweldig!
Zoiets bijvoorbeeld! Vind ik persoonlijk helemaal geweldig, maar ja dan is dus niet alles op de taart eetbaar
taart even snel via google gevonden
tja, van zo,n taart word ik ook helemaal blij, ik hou wel van wat blingbling.
wat een geluk dat er zoveel mensen, zoveel smaken zijn toch? É
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waar kun je die mooie strass versieringen kopen?