1

Onderwerp: vulling voor klant...help!

Een klant heeft een vulling gevraagd van een laag chocoladecreme en een laag banketbakkersroom. Vinden jullie dit geen rare combi? Eerlijk gezegd lijkit het mij helemaal niet lekker....
Wat vinden jullie? Of hebben jullie een suggestie voor iets dat er op lijkt maar veel lekkerder?
Ik hoor/lees ook wel eens dat mensen een laag genache onder de fondant doen, is dat wat?
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Re: vulling voor klant...help!

chocoladecreme kun je gemakkelijk maken met chocopasta of nesquik door de botercreme. het is erg lekker; ik heb het zelf al een aantal keren met jam gebruikt. misschien past het ook wel bij bbr. ik neem toch aan dat een klant kiest voor een vulling die hij lekker vindt.

kijk ook eens op mijn website en laat een berichtje achter: http://miggels-taart.webklik.nl/page/homepage. Dank je wel.

3

Chocolade en BBR zijn zeker een lekkere combinatie, hoor!

Bij ons heb je ontbijtkoeken (koffiekoeken) met BBR in en chocolade bovenop, en dat is zowat de best verkopende koek bij de bakker.

Ik doe trouwens steeds ganache onder de marsepein/fondant en ik heb vaak taarten met BBR.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

4 Laatst bewerkt door djehr (26-07-2012 14:13)

Mijn whoopie pies heb ik pas gevuld met botercrème extra vanille en chocolade. Botercrème extra is botercrème met banketbakkersroom. Dus helemaal niet zo gek.  Eigenlijk wel gewoon super lekker!