Re: Hellup...faalangst....ik mocht een taart maken voor Riekele..
Wow, wat een prachtige taart, geweldig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hellup...faalangst....ik mocht een taart maken voor Riekele..
Wow, wat een prachtige taart, geweldig
perfect is hij zeker geworden!!
Hij is GEWELDIG!!!

Wat een PRACHTIGE taart! Mijn schoonzusje is eind augustus uitgerekend dus ik ben wat ideeën aan het bedenken, niet dat ik dit zou kunnen hoor haha! Maar qua kleuren en alles is het echt ontzettend mooi!
Mag ik vragen wat voor vulling je heb gebruikt? 
Onwijs leuke taart!
Super geboetseerd, origineel ontwerp, vrolijk, heel inspirerend, een kijkfeestje: echt Leonietje! 
Wow echt super gaaf geworden ben fan van je werk
Wat een scheetje zeg

Wat een liefje!!!! Mag ik vragen hoe lang je nu bezig bent met zo'n poppetje? Volgens mij ga ik daar een dag voor nodig hebben en dan ziet het er niet uit! Hahaha. Prachtig!! Kan niet wachten op dat boek!!
Wat een mooie strakke taart!

Zoals eerder gezegd is de taart hier geweldig ontvangen! We waren er helemaal blij mee en iedereen vond hem lekker!
Faalangst/extra spanning is natuurlijk nergens voor nodig, ik ben juist trots dat ik eens een echte "Leonietje" heb gehad!!
En die taart in Januari voor mijn zus... kan die niet gewoon opgehaald worden bij de IKEA van Milaan?

Lori schreef:Wat een geweldige taart is het geworden!!! Zo'n schatje!
Zo leuk dat je voor Priscilla aan het bakken bent geweest, jammer dat ik er niet bij was. Ik had graag een stukje geproefd!
Nou, weet je wat... ik zit in januari in precies dezelfde situatie als Priscilla nu (qua jarig kind en pasgeboren baby). Kan ik alvast een bestelling plaatsen?Tuuuuuurlijk....kom ik em persoonlijk brengen!!!
![]()
Wat een service! Wij stellen daar een all inclusive verblijf tegenover 
Wat een PRACHTIGE taart! Mijn schoonzusje is eind augustus uitgerekend dus ik ben wat ideeën aan het bedenken, niet dat ik dit zou kunnen hoor haha! Maar qua kleuren en alles is het echt ontzettend mooi!
Mag ik vragen wat voor vulling je heb gebruikt?
De taart was gevuld met twee laagjes passievruchtencreme en twee laagjes zelfgemaakte aardbeienjam

Wat een liefje!!!! Mag ik vragen hoe lang je nu bezig bent met zo'n poppetje? Volgens mij ga ik daar een dag voor nodig hebben en dan ziet het er niet uit! Hahaha. Prachtig!! Kan niet wachten op dat boek!!
Tja, moet eerlijk zeggen dat het per poppetje verschilt...de ene keer boetseer ik zoiets in 1.5 uur in elkaar, een andere keer doe ik er 4 uur over.. 
Zoals eerder gezegd is de taart hier geweldig ontvangen! We waren er helemaal blij mee en iedereen vond hem lekker!
Faalangst/extra spanning is natuurlijk nergens voor nodig, ik ben juist trots dat ik eens een echte "Leonietje" heb gehad!!
![]()
En die taart in Januari voor mijn zus... kan die niet gewoon opgehaald worden bij de IKEA van Milaan?
![]()
![]()
hebben ze vast ook wel een parkeergarage en een lift....

Wat een lieverd, die moet wel goed ontvangen zijn.
oooo zo'n ruil wil ook wel
wat leuk

Ik zag m al op pinterest voorbij komen en hij is prachtig.
Enne een boek, dat is leuk, daar wacht ik dan ook vol spanning op! 
Wat een moppie weer. Om verliefd op te worden!
Adorable!! Hihi, ik verheug me nu al op mijn 'echte' Leonietje! Ik zit ook in hetzelfde schuitje als Riekele en Lori namelijk, het lijkt wel besmettelijk, haha! Gefeliciteerd trouwens Lori!
Leonie, welke parkeergarage spreken wij af? Bij de Ikea van, uhm.... Rogat ofzo?

Wat een snoepie van een taart weer en zeker leuk om voor een medebakster te mogen bakken.
Het is al eerder in topics gezegd en lees het nu ook diverse keren.....ook ik koop jou boek direct, je boetseersels zijn zoooooo super gaaf!
wat een beauty!!!
Ik heb nul taartboeken, vind ik onzin eigenlijk. Maar jouw boek koop ik direct!
Ik begin heel nieuwsgierig te worden naar de achterkant van je poppetjes...!!!
Heeel mooi en lief en zoet weer!
oh wow kijk nou HOW CUTE
allemachtig!
Wat een super gave taart.
Ik ben jaloers!!!
Ook alweer z`n leuke taart. mooie kleurtjes top!
Oooooo wat mooi en zo lief!! Ik zou hem zo in de vitrinekast zetten!!

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hellup...faalangst....ik mocht een taart maken voor Riekele..