Onderwerp: cakepops verschillende..
wat probeersels met cakepops...
de cakepop

gedipt in choco candy melts en kokos erop

de binnenkant

cakepops in kerstsfeer

van alles wat
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cakepops verschillende..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat probeersels met cakepops...
de cakepop

gedipt in choco candy melts en kokos erop

de binnenkant

cakepops in kerstsfeer

van alles wat
Ziet er lekker uit!
Leuk die variatie ook. 
Leuk!!
Heb je de cake pops met de machine gemaakt? Ze zien er perfect uit! (Ik heb de cake pop maker net besteld bij Cook & Co, kadootje voor 5 December)
Ja leuk hoor, bij mij glijd het balletje elke x door het stokje 
Ja leuk hoor, bij mij glijd het balletje elke x door het stokje
probeer eerst wat chocolade te smelten en voordat je je stokje erin steekt even de stokje in de gesmolten choco doen en dan in je biscuitballetje...Dit goed laten opdragen, desnoods in de vriezer en dan moet het goedkomen..
Als het warmer wordt (bv kachel lekker aangezet) wordt de kans groot dat je balletje er alsnog vanaf valt...
Succes ermee !
Groetjes,
Simone
heb net ook de cake pop machine gekocht. Wat een uitkomst. Vind namelijk de bolletjes met botercreme niet te eten. En nu heb je gewoon een hapje cake. (beschuit)
Ga ijsjes maken voor de verjaardag van onze zoon. We zijn nu zo klaar. binnen 5 minuten heb je fantastische ronde bolletjes.
Heb ook kruidkoekmix gekocht. Ga het daar ook mee proberen.
In een cupcake vormpje en een pepernoot erop.. zal vast lekker smaken.
Ik maak ook cake pop ijsjes, hebben jullie ervaring met het bewaren van de ijsjes in de koelkast, blijven de hoorntjes krokant?
Met deze warmte ben ik bang dat als ik ze buiten de koelkast bewaar ze gaan smelten.
Hoor graag jullie advies!
Leuk zeg! Maarte... Ik gok dat ze de kerst niet halen? 
leuk! geinig om te doen he, cakepops maken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cakepops verschillende..