Onderwerp: Bruiloft, motor met zijspan en ooievaar
Drukke taartweek achter de rug met drie taarten, één stapeltaart en een aantal cupcakes.
Niet de officiele bruidstaart, maar wel een cadeautaart voor de broer van een collega die onverwachts ging trouwen op Texel. In de taart zit het geldcadeau verstopt. Verzoek: namen, strandthema, bloemen. Vulling van slagroom, aardbeivlaaifruit en aardbeienyoghurtbavarois.

Detail van het strand:
Voor een andere collega - die al een half jaar geleden de bestelling bij me plaatste - een taart met motor en zijspan voor haar 50-jarige echtgenoot. Het was nog een pittige opdracht, maar het uiteindelijke resultaat werd enthousiast ontvangen. Vulling van slagroom, frambozenmousse en dulce de leche.

De motor met zijspan:
En nog even het origineel:
Voor weer een andere collega die oma is geworden van een kleinzoon. De taart werd vroegtijdig besteld i.v.m. mijn vakantie en ingevroren. Ze wist de naam al, dus kon ik die ook al op de taart vermelden. En maar goed ook, want Valentijn werd drie weken te vroeg geboren. Vulling van slagroom, citroencreme en tropisch vlaaifruit.

De stapeltaart en bruidscupcakes van deze week staan in de andere rubrieken.
Nu eindelijk genieten van drie weken (taart)vakantie, maar eerst woensdag nog een bruidstaartbespreking 
Bedankt voor het kijken en feedback is altijd welkom!
Groetjes en - voor wie er ook aan toe is - een hele fijne vakantie,
Linda.