Onderwerp: Samenwerking... En wat ben ik trots en echt SUPER blij!!!
Lieve baksters (en ja hoor ook bakkers)
Vanavond vroeg me beste vriendin of ik haar kon komen helpen met haar eerste taart te maken.
Maar zoals jullie weten heb ik 3 weken geleden een TIA gehad.
Ik wil zo graag taarten blijven maken en dit was voor mij best eng omdat ik niet zeker wist of ik het kon met me rechterarm, want die werkt nog niet helemaal goed mee. Maar ik wou me beste vriendin niet in de steek laten en heb het toch geprobeerd en ik kan jullie zeggen ben nog nooit zo blij en trots geweest op mezelf.
Kijk zelf maar naar het resultaat wij waren er heel blij mee! Ook haar vriend die was heel erg ontroerd en dat deed me toch best veel.
De H is de eerste letter van me beste vriendin haar naam en de W van haar vriend.
De N in het midden is van hun dochter.
De roos heb ik gemaakt en we hebben samen gevuld 1 laag met aardbeienjam en 1 laag pudding, ik heb hem afgesmeerd met chocoladebotercreme en bekleed met marsepein. Ook samen gekleurd en als je goed kijkt zie je dat het zeeblauw met geel gemarmerd is.
Genoeg gepraat nu foto's (sorry zijn er best veel en met avondlicht en met 2 gsm's zijn ze niet zo heel mooi helaas maar je ziet het toch wel)

Sorry ik weet het het zijn veel foto's en nogal groot maar weet niet hoe ik dat kan veranderen.
Nogmaals bedankt voor het kijken en feedback is altijd fijn!