26

Re: Het is toch wennen hoor...

bettie schreef:

Ik ben zo jaloers op jou creaties dat ik niet meer reageer, nee hoor  lieverd.
maar ik weet gewoon niet meer wat ik er op moet zeggen, heb alles al gezegd. Kan niet iedere keer het zelfde schrijven. Maar je weet, ik ben een  hele grote fan van je. Zo niet je grootste fan
Xxxxx ook voor die lieve  man van je . Ik mis ook wel mijn broodje kp kerrie, hmmmmmmm die was zo lekker

Hoi Georgette dank je wel voor het compliment , het is een tijdje geleden dat we mekaar gezien hebben.... wat een heerlijk mens ben jij zeg...
De broodjes zijn hier nog steeds zoooooooooo lekker  :Y
En ik zal de groeten xxxxx aan mijn man overbrengen ...liefs Nicole

Vele en lieve groetjes Nicole

27

patje131 schreef:

wauw elke keer als ik jouw naam zie dan denk ik kijken en meteen heb ik zoiets van wauw wauw wauw ik vind het knap ik wou dat ik dat kon.

Dank je wel Patje , ik denk als je veel oefent dat jij dat ook kan , misschien zien jou popjes er iets anders uit , maar zo heeft ieder zijn eigen stijl  :Y  ;)

28

Super mooi en leuk zeg!!!! :thumb:

29

Lieve nicole ik ben bettie en niet Georgette hihihi

Veel taart plezier

30 Laatst bewerkt door bettie (22-07-2012 18:50)

1 keer is genoeg

Veel taart plezier

31

bettie schreef:

Lieve nicole ik ben bettie en niet Georgette hihihi

Aaaach ja dat is waar , maar de dame die bij je was noemde toch Georgette hé  :o
Maar jij bent ook een schat hoor , jullie waren zo gezellige dames  :Y

32

erg leuk je poppetjes...en idd je eigen stijl maar daar is helemaal niets mis mee :thumb:  :thumb:

33

Dankje wel voor je antwoord! Echt toppie weer :Y Ik ga het gewoon weer doen....bedankt voor de inspiratie!

Be in love with what you have

34

Nou Nicole, ik vind je poppies echt prachtig, hoor! Het lijken een soort diva-meisjes. Echt mooi!
Deze gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal vertellen een heel verhaal. Mooi dat ze niet zo statisch zijn.  :Y Deze poppetjes hebben zelfs mooiere knieën dan.. :shh:
Alleen.. een verhaal dat ik nog niet zo goed kan lezen, ze kijken aan de ene kant heel sexy, maar kijken met grote ogen heel vragend.. hun armen juist meer terughoudend bij hun lijf. Kan ze nog niet zo plaatsen. Ligt misschien aan mij..

35

mieperdepiep schreef:

Nou Nicole, ik vind je poppies echt prachtig, hoor! Het lijken een soort diva-meisjes. Echt mooi!
Deze gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal vertellen een heel verhaal. Mooi dat ze niet zo statisch zijn.  :Y Deze poppetjes hebben zelfs mooiere knieën dan.. :shh:
Alleen.. een verhaal dat ik nog niet zo goed kan lezen, ze kijken aan de ene kant heel sexy, maar kijken met grote ogen heel vragend.. hun armen juist meer terughoudend bij hun lijf. Kan ze nog niet zo plaatsen. Ligt misschien aan mij..

Dank je wel voor de feedback , maar van lichaamstaal ben ik niet zo op de hoogte ... ik weet wel hoe ik een droevig of blije uitdrukking e.d moet uitbeelden , maar hoe je daar je handen of je lichaam moet bij plaatsen  :rolleyes: , dat weet ik dus echt niet  :nooo , ben al blij als ze op de plaats die ik hun geef blijven hangen  :lol:

36

Ze zijn prachtig!!!!! en dan die tasjes er bij! Geweldig!!!!