1

Onderwerp: rainbow dust poeder

Hoi Hoi,
kan iemand mij vertellen hoe ik van de Rainbow dust poeder verf maak, moet ik daar zo flesje alcohol voor kopen of kan dat ook met jenever :)  of likeur of iets dergelijks.
en wat is dan de verhouding.

alvast bedankt,
Groetjes,
Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

2

Re: rainbow dust poeder

Je kunt hier idd ook jenever of vodka voor gebruiken.
Een paar druppels en hier wat dust aan toevoegen. Even door roeren en dan kijken of het de juiste consistentie heeft.

Dat is toch een TAART waard!

3

@ppeltje schreef:

Je kunt hier idd ook jenever of vodka voor gebruiken.
Een paar druppels en hier wat dust aan toevoegen. Even door roeren en dan kijken of het de juiste consistentie heeft.

Hoi @ppeltje,
Bedankt voor je reactie, ga het in m'n vakantie eens uitproberen.

4

Het kan wel met jenever, of wodka, maar let wel op dat het dan langer duurt qua verdampen dan met rejuvenator. Dat is namelijk 96% alcohol en vervliegt razend snel, hierdoor wordt je fondant/marsepein niet aangetast. Bij jenever of wodka is het waterpercentage veel hoger, dit heeft veel meer tijd nodig om te verdampen.. wees dan dus nog zuiniger met vocht..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Bommeltje schreef:

Het kan wel met jenever, of wodka, maar let wel op dat het dan langer duurt qua verdampen dan met rejuvenator. Dat is namelijk 96% alcohol en vervliegt razend snel, hierdoor wordt je fondant/marsepein niet aangetast. Bij jenever of wodka is het waterpercentage veel hoger, dit heeft veel meer tijd nodig om te verdampen.. wees dan dus nog zuiniger met vocht..

Hoi Bommeltje,
Bedankt voor de goede tip, ga dan toch maar de rejuvenator kopen.
Ik heb ook nog een vrij brutale vraag, ik zag dat iemand waanzinnig leuke gympies had gemaakt, en zij schreef dat zij de template van jou had . jaaaa  :lol:  je voelt hem al aankomen natuurlijk zou ik die ook mogen (kopen natuurlijk) van jou.
Groetjes Vonn

6 Laatst bewerkt door Bommeltje (24-07-2012 12:01)

tuurlijk..  :Y  stuur me maar even een mailtje (via forum) dan beantwoord ik hem met de template..

uhhh  :think:  kopen..  :nooo  Ik wil er geen geld voor hoor!  :lol:
Ik geef in de winkel er wel een workshop mee, maar dan betaal je voor de workshop (en onze gezelligheid!) maar niet voor de template  ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!