1

Onderwerp: bosbessen cakejes

Deze waren wel erg lekker, bosbessencupcake met creamcheese toef. Had net een nieuw boek aangeschaft met heerlijke recepten, dus meteen wat uitgezocht.

groetjes, Mandy

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OJSPOYVF-1.jpg

Groetjes, Mandy

2

Re: bosbessen cakejes

Zit wel een beetje saai uit :| ,maar voor de rest zit ook wel weer heerlijk eruit :9

3

Mmm ... klinkt heerlijk, ben een echte bosbessenfan! Heb je ook besjes meegebakken??

4

YesLoveXD schreef:

Zit wel een beetje saai uit :| ,maar voor de rest zit ook wel weer heerlijk eruit :9

Je hebt een beetje gelijk, het zijn niet van die felle kleurtjes zoals je van marsepein en fondant gewend bent. Maar daar had ik ook eens een keer geen zin in. En daarentegen zijn deze gewoonweg simpel en ook erg lekker.
Volgende keer weer een gekleurd suikerbommetje  :)

Groetjes, Mandy

5

sam schreef:

Mmm ... klinkt heerlijk, ben een echte bosbessenfan! Heb je ook besjes meegebakken??

Jawel! het is eigenlijk "blauwbessen cupcake met creamcheescreme", volgens het recept. Ze zijn gemaakt met volkorenbloem en inderdaad, ook besjes erin. Erg lekker en weer eens wat anders. Het recept is van 24kitchen.

Groetjes, Mandy

6

ik vind ze er heerlijk en mooi uitzien!

7

MandyV schreef:

Jawel! het is eigenlijk "blauwbessen cupcake met creamcheescreme", volgens het recept. Ze zijn gemaakt met volkorenbloem en inderdaad, ook besjes erin. Erg lekker en weer eens wat anders. Het recept is van 24kitchen.

Ik heb het recept gevonden! Ga ik zeker eens proberen

8

Ziet er erg lekker uit.

9

klinkt lekker !,

en ziet er jum uit !  :9

10

Niks saai, stijlvol

less is more :D