1

Onderwerp: Autopops

Ben vandaag weer heerlijk aan het freubelen geweest in de winkel. Ik wou weer een wat anders proberen qua vorm om te maken dus werden het auto's.

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/391567_451208154900099_25724489_n.jpg

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

2

Re: Autopops

ik vind ze leuk! :thumb:

3

thnx!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

4

wat zijn ze leuk! Ik zie een frobelavond staan op de 22ste augustus, jammer genoeg kan ik niet maar hopelijk volgen er meer, dan ben ik van de partij!! Veel plezier alvast

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

5

esther1 schreef:

wat zijn ze leuk! Ik zie een frobelavond staan op de 22ste augustus, jammer genoeg kan ik niet maar hopelijk volgen er meer, dan ben ik van de partij!! Veel plezier alvast

Er volgen er zeker meer. Als er behoefte aan is dan wil ik er best wel 1x per maand een fröbel organiseren. Natuurlijk ben je ook tussendoor van harte welkom.