Onderwerp: Bosjes, struiken en planten
Ik vrees dat ik voor mijn volgende taartje een beetje te ambitieus aan het doen ben.
Ik wil namelijk voor mijn moeders verjaardag haar tuin namaken. Ik dacht, oh, dat doet ik wel ff. Makkie . Waarschijnlijk zat ik nog op een roze wolk omdat mijn zoontjes dieren/waterval taart zo goed gelukt was. Maar ben gisteren begonnen met wat struikjes en ik kom er echt niet uit. Keihard van mijn wolkje gedonderd...
Dus ik hoop eigenlijk dat iemand hier de gouden tip heeft voor het boetseren van struiken en planten op redelijk klein formaat. Anders moet ik mijn idee om HAAR tuin te maken laten schieten, en gewoon een meer algemene tuin-taart maken met minder bosjes, planten en struiken...
Hier een foto van mijn gedrochten
Die met die bloemen gaat nog wel, maar die linker is echt spuuglelijk (negeer het kleurverschil, was een probeersel met groene restjes;-)
met plattegrondje:
Tips meer dan welkom, ik zou ook al heel blij zijn met links naar foto's. Ik heb gegoogled (engels en nederlands), wel veel tuintaarten gevonden, maar helaas niet echt veel planten en struiken.