1

Onderwerp: Prinsessen cuppies!!!

Het was weer even geleden dat ik iets had gemaakt, dus het was weer heerlijk om in de keuken te staan. Nou ja, heerlijk......
Ik heb of een maagzwwer of galblaassteentjes, dus een pretje was het niet om 24 cc te moeten maken :s . Ik verga van de pijn, maar ja, ik kon deze bestelling niet afzeggen op het laatste moment natuurlijk.
Gelukkig had ik in de vakantie al de versieringen gemaakt (toen had ik nog geen pijn) dus het was bakken en plakken, maar je bent er dan toch nog langer mee bezig dan je in de planning had. Tenminste, dat heb ik altijd :lol:

Maar ik ben er wel trots op en ik vind ze zelf heel leuk geworden :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YKN7Z4QD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MJSZD3OD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PC68NIHW.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ULAPJGBI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-A88UXMOD.jpg
Sommige hadden iets netter mogen zijn qua afwerking, maar ik was al blij dat ze klaar waren :Y

Bedankt voor het kijken ;)

2

Re: Prinsessen cuppies!!!

Echt prinsessenachtig.
Zo zie je maar: een goede voorbereiding is het halve werk.

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

3

:thumb: Helemaal leuk! Prima qua planning ook.

Jammer dat het qua gezondheid zo tegenzit. Veel beterschap gewenst!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

4

Dat is wel even een voorwerk geweest, maar zien er erg leuk uit!
Beterschap!

5

ze zijn echt schattig! en veel beterschap!

6

Dank jullie :)

Ik was dolblij dat de versieringen al had gemaakt, anders had ik de cupcakes nooit afgekregen.
Maar ze staan klaar om morgen weg te brengen, dus nu lekker m'n bedje opzoeken :Y

7

ahh die zijn leuk zeg!

8

Leuk hoor echt prinsessen cupcakes
Heel veel sterkte met je maag

9

Dank je wel allemaal :)
Pijn is gelukkig een stuk minder dan de vorige dagen, hopen dat het zo blijft :Y

10

heel mooi en schattig en beterschap

11

Dank je wel :D

12

hele schattige cuppies.
Heel veel sterkte met je gezondheid.

Help mijn vrouw heeft een hobby

13

Geweldig hoor, ze zien er stuk voor stuk prachtig uit. Mag ik vragen hoe lang en breed de lussen van de stik zijn? en hoe houd je die kroontjes zo recht. Ik ben nog maar een beginneling hoor  :o

L'excitation sympathique aprГЁs l'utilisation du sildГ©nafil peut ГЄtre impliquГ©e pas entravГ© l'efficacitГ© antitumorale de dox figue.

14 Laatst bewerkt door IngridB (21-07-2012 18:33)

Demo schreef:

Geweldig hoor, ze zien er stuk voor stuk prachtig uit. Mag ik vragen hoe lang en breed de lussen van de stik zijn? en hoe houd je die kroontjes zo recht. Ik ben nog maar een beginneling hoor  :o

Dank je wel.
De kroontje heb ik gemaakt met fondant en tylose en op een keukenrol ( doorgeknipt en wat opgerolt en vastgeplakt (snap je hem nog :lol: ) zodat hij dus wat smaller wordt ;) ) en daar het kroontje opgelegt zodat deze kan drogen en kan uitharden. Dan kun je ze rechtop zetten zonder dat ze in elkaar storten :D .
De strikjes heb ik op gevoel maar uitgesneden, maar dat zijn maar hele kleintjes hoor. Ik geloof iets van 1,5 tot 1 cm breed en 5 of 6 cm lang (dan nog dubbel vouwen, dus dan is het strikje ca 3 cm)

Nou, beetje moeilijk opgeschreven volgens mij :lol:  maar hoop dat je het snapt!

Je kunt de kroontjes natuurlijk ook ergens anders op laten drogen hé, maar ik heb een keukenrol gepakt waar ik eerst een stukje keukenpapier op heb gedaan zodat het wat hygienischer is :Y

15

Nee is niet moeilijk opgeschreven. Ik snap het wel hoor, bedankt. Ga ze binnenkort ook proberen.

L'excitation sympathique aprГЁs l'utilisation du sildГ©nafil peut ГЄtre impliquГ©e pas entravГ© l'efficacitГ© antitumorale de dox figue.

16

Demo schreef:

Nee is niet moeilijk opgeschreven. Ik snap het wel hoor, bedankt. Ga ze binnenkort ook proberen.

Succes, ze zijn heel leuk om te maken.
Ik heb voor de kroontjes trouwens een voorbeeldje van internet gehaald, uitgeprint en zo uitgesneden uit fondant. Ik had geen uitsteker (wat wel een stuk makkelijker is) dus dit is eventueel ook een manier om het te maken

17 Laatst bewerkt door fenny (21-07-2012 21:44)

Wat zijn ze mooi  :thumb: ik vind de strikjes ook leuk, bedankt voor het uitleg.

18

IngridB schreef:
Demo schreef:

Succes, ze zijn heel leuk om te maken.
Ik heb voor de kroontjes trouwens een voorbeeldje van internet gehaald, uitgeprint en zo uitgesneden uit fondant. Ik had geen uitsteker (wat wel een stuk makkelijker is) dus dit is eventueel ook een manier om het te maken

Hihi.. voorbeeldje heb ik net uitgeprint. Bedankt voor de tip

19

Graag gedaan hoor :D