Onderwerp: Bruidstaart in wit met zilver en een heel inie beetje blauw
De bruidstaart van vandaag is gevuld met verse aardbeien in aardbeiengelei en een laag swiss (aardbei) merenguecreme. De topper had het bruidspaar zelf uitgezocht:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart in wit met zilver en een heel inie beetje blauw
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De bruidstaart van vandaag is gevuld met verse aardbeien in aardbeiengelei en een laag swiss (aardbei) merenguecreme. De topper had het bruidspaar zelf uitgezocht:

Lief en mooi! Al vind ik zo'n topper wel zonde...
maar klant is koning hè?
Heel mooi
Ik ben fan van jou taarten....
Tres chique!
Mooi gedaan 
ja komt ze weer
,maar tis gewoon weer een mooie.
groetjes Carla
traditioneel, maar zeer stijlvol en mooi gemaakt

mooi!
Die parels heb je zelf gedaan volgens mij? Gespoten met icing of balletjes gerold?
Ik heb een vraagje, In 2 taarten van deze stapeltaart zie je 'ruitjes met pareltjes' Je kunt me nu voor gek verklaren, maar wat zijn dat? Hoe doe/maak je dat? Ik ben een beginner en ga binnenkort mijn 1e stapeltaart maken.. En dat ziet er erg leuk uit!
erg mooi!
Grappig dat we voor dezelfde datum een bruidstaart mochten maken!
Ik heb een vraagje, In 2 taarten van deze stapeltaart zie je 'ruitjes met pareltjes' Je kunt me nu voor gek verklaren, maar wat zijn dat? Hoe doe/maak je dat? Ik ben een beginner en ga binnenkort mijn 1e stapeltaart maken.. En dat ziet er erg leuk uit!
Ik verklaar je zeker niet voor gek
Het leuke van dit forum is dat we elkaar altijd proberen te helpen dussss om op je vraag terug te komen; je kan het ruitptroon onder andere mbv van dit maken:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2093.html
Op de kruispuntjes plak je met heel weinig water of icing de pareltjes vast.
Die parels heb je zelf gedaan volgens mij? Gespoten met icing of balletjes gerold?
De parels langs de randen heb ik gemaakt met deze mold:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -2817.html
Zelf spuiten is absoluut ook mogelijk hoor!
Ik verklaar je zeker niet voor gek
Het leuke van dit forum is dat we elkaar altijd proberen te helpen dussss om op je vraag terug te komen; je kan het ruitptroon onder andere mbv van dit maken:
Oké, zou je het ook gewoon met een mesje ofzo kunnen doen?
Annekehil schreef:Ik verklaar je zeker niet voor gek
Oké, zou je het ook gewoon met een mesje ofzo kunnen doen?
Je kan inderdaad ook met een lineaal/geodriehoek een heel eind komen maar een mesje is denk ik te scherp. Je snijdt dan zo door het kwetsbare fondant/marsepein. Je kan wel een marsepeinmesje gebruiken of bv deze:
Chique zeg! En zo strak bekleed! Niet zo fan van de topper, maar als t bruidspaar het wil...
Chique zeg! En zo strak bekleed! Niet zo fan van de topper, maar als t bruidspaar het wil...
Ha, ha ben ook zeker geen fan van dit soort toppers
Het bekleden van de taarten viel niet mee met dit vochtige weer en de grote taarten.....
Heel mooi. Leuk bruidspaar!
zo netjes en chique!! 
Elske83 schreef:Chique zeg! En zo strak bekleed! Niet zo fan van de topper, maar als t bruidspaar het wil...
Ha, ha ben ook zeker geen fan van dit soort toppers
Het bekleden van de taarten viel niet mee met dit vochtige weer en de grote taarten.....
Leuk Anneke! Tell me about the humidity :-( Hoe heb je dat opgelost? Met een ventilator erop en helpt dat? Hier smelt m'n fondant namelijk ook van de taart af, en zweet als een otter, misschien maar airco aanschaffen...
Heel mooi!
Hey Marije,
Die ventilator helpt echt wel alleen vind ik het een nadeel dat de fondant uit droogt en de kans op scheuren/barsten toeneemt 
Een leuke romantische taart.
Mooi dat je een bijdrage kan maken in de mooiste dag van dit bruidspaar.
less is more 
SUPER gedaan en zo strak met zo'n regenweer
, echt Klasse 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart in wit met zilver en een heel inie beetje blauw