26

Re: 2 taarten voor de kleine Leah

Echt weer schitterend gedaan Femke  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

27

Een boek...
Tja, als jouw uitleg wat betreft je poppetjes daar in staat, wil ik die zeker hebben!
Maarja.....ik wil helaas zo veel en momenteel wordt elke cent apart gezet voor manlief zijn vervolgopleiding, maar zodra hij uit is wil ik het zeker heel graag weten.
Zit altijd met veel bewondering naar jouw poppetjes te kijken, echt schitterend.

Geniet van je vakantie

I may not be perfect, but i'm always me

28

WOWW!! Jij maakt echt super mooie taarten zeg! Wat ontzettend leuk die poppetjes, ze kijken allemaal zo lief. En wat super leuk dat je bezig bent om een boek te maken, ik denk dat je er heel veel gaat verkopen! :D :Y

Cake Pop standaard nodig? €12,50 Bestel hier

29

Zo snoezig weer!

30

dat wil ik ook kunnen denk ik altijd bij jullie poppetjes! maar op de een of andere manier worden ze nooit strak en hebben ze nooit de juiste verhoudingen... je snapt t al... IK WIL DAT BOEK! :D

en de taartjes... echt superschattig weer hoor! leuk zoals je de HK gedaan hebt!  :thumb:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

31

Wauw, prachtige dametjes weer, zooo mooi ! Ik kan ook niet wachten totdat jullie boek uitkomt, zo'n samenwerking kan alleen maar een supergeweldig boek als resultaat hebben wat zo te lezen aan de reacties de winkels uit zal vliegen !!

Groetjes, Conny

32

Prachtig! Zo'n mooi meisje!

Ik ga er nog eentje maken!

33

De taarten zijn weer geweldig; maar ik lees ineens dat jij en Leonie bezig zijn met een boek.....

wauwww, ik kan niet wachten; want die wil ik zekers hebben.
jullie boetsersels zijn altijd zooooo mooi.

34

Wat een geweldigde taarten en poppetjes weer! En ik denk dat jullie boek een doorslaand succes gaat worden. Volgens mij is het al uitverkocht voordat het in de winkels ligt. ;)  Ik ga het iig kopen. :Y
Voor nu een hele fijne vakantie gewenst!

Dank jullie wel voor de de leuke reacties.

En zodra we meer details hebben over het boek dan laten we het jullie natuurlijk weten  :Y

36

Prachtig Femke! Hoe kan het he... een Hello kitty en Cars en dan TOCH zooooo leuk!! :thumb:

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten