Onderwerp: ik had trek...
... in cakepops
dus dan maak ik die maar even lekker voor mezelf

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ik had trek...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
... in cakepops
dus dan maak ik die maar even lekker voor mezelf

Leuk en lekker voor jezelf! Eet smakelijk 
Vraagje hoe krijg e de chocolade er mooi omheen bij mij loopt het vaak langs het stokje 
ik doe hem altijd goed uitlekken boven me kopje (beetje op het randje tikken) waar ik de choco in heb, voor ik hem recht op in t piepschuim steek, dan loopt er niks meer langs bij mij
Leuk en lekker voor jezelf! Eet smakelijk
dankje! heb er al weer 2 op maar moet zo toch echt gaan koken 
Ga ik het nogmaals proberen binnekort ze zijn te lekker haha
ze zijn leeuuuk! en het is inderdaad zo lekker en leuk om te maken he. en dan te bedenken dat mij er eerst niets aan leek om ze te maken 
Hoi
Bij mij loopt het ook altijd langs het stokje, doe jij nog iets door je melts cacaodrops of zo.
Ze zien er leuk en heerlijk uit, toch maar weer eens proberen.
Hoi
Bij mij loopt het ook altijd langs het stokje, doe jij nog iets door je melts cacaodrops of zo.
Ze zien er leuk en heerlijk uit, toch maar weer eens proberen.
ik gebruik gewoon chocolade van de AH en beetje crisco erdoor, moet wel zeggen dat ik het er dit keer niet netjes om heen kreeg. niet dat dat nu uit maakte met de discodips
maar ik ga voor de volgende keer eens melts aanschaffen om uit te proberen
Ik ga ze vanavond maken, eerst de cakepops koud maken toch door in de koelkast of vriezer zodat de melt er makkelijk overheen gaat en droogt? Of heb ik het mis?
...als je ze even een half uurtje in de vriezer stopt, worden ze lekker koud dan in de chocolade en dan stolt de chocolade ook wat sneller en krijgt het niet de kans om langs het stokje naar beneden te lopen.....
Ik ga ze vanavond maken, eerst de cakepops koud maken toch door in de koelkast of vriezer zodat de melt er makkelijk overheen gaat en droogt? Of heb ik het mis?
Haha... dat zeg ik....
las je bericht pas na mijn post...
vonn schreef:Hoi
Ze zien er leuk en heerlijk uit, toch maar weer eens proberen.ik gebruik gewoon chocolade van de AH en beetje crisco erdoor, moet wel zeggen dat ik het er dit keer niet netjes om heen kreeg. niet dat dat nu uit maakte met de discodips
![]()
maar ik ga voor de volgende keer eens melts aanschaffen om uit te proberen
...met Candymelt werkt het net zo makkelijk en net zo lekker!
ik heb vanmorge cakepops gemaakt. Ik heb kant en klare cake verkruimeld en wat chocopasta erdoorheen gedaan kneden en balletjes gemaakt. Daarna aan een lange sateprikker in de koelkast even gezet, max. 10 min. denk ik.
De candy melts laten smelten, maar mijn balletjes vielen eraf 
Ook vond ik de candy melts niet heel dun zijn geworden, waardoor ik met een lepeltje op de balletjes moest smeren. Het werd er niet mooi van.
Al maakt het voor de kids niet uit.
Maar hoe maak je de candy melts echt dun zodat het eraf drupt zeg maar?
Bij mij was het wat dikker
ik heb vanmorge cakepops gemaakt. Ik heb kant en klare cake verkruimeld en wat chocopasta erdoorheen gedaan kneden en balletjes gemaakt. Daarna aan een lange sateprikker in de koelkast even gezet, max. 10 min. denk ik.
De candy melts laten smelten, maar mijn balletjes vielen eraf
Ook vond ik de candy melts niet heel dun zijn geworden, waardoor ik met een lepeltje op de balletjes moest smeren. Het werd er niet mooi van.
Al maakt het voor de kids niet uit.Maar hoe maak je de candy melts echt dun zodat het eraf drupt zeg maar?
Bij mij was het wat dikker
door de candymelts of chocola nog wat crisco of cacaoboter(webshop) laten smelten. word het dunner van, heb je de stokjes eerst en choco gedipt en daarna in de balletjes gestoken?? en dan doe ik ze even kwartier in de vriezer zodat die choco hard word en dan zit het balletje goed vast! succes:-)
ja had ze wel in de candy melts gedoopt en toen in het balletje.
Ik heb dat niet in huis Crisco of cacaoboter, wat kan er nog meer doorheen wat het dunner maakt?
Zonnebloemolie?
misschien dan langer laten uitharden, als ik ze met stokje in de vriezer doe vallen ze er bij mij nooit meer af!
ja had ze wel in de candy melts gedoopt en toen in het balletje.
Ik heb dat niet in huis Crisco of cacaoboter, wat kan er nog meer doorheen wat het dunner maakt?
Zonnebloemolie?
dat weet ik helaas niet 
ja dat gebruik ik meestal, zonnebloemolie, wel met mate, voor de smaak!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ik had trek...