Onderwerp: mijn eerste taartjes

ze zijn lang niet zo mooi als de andere taarten die ik hier tegenkom, maar goed ik ben er trots op 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taartjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

ze zijn lang niet zo mooi als de andere taarten die ik hier tegenkom, maar goed ik ben er trots op 
Ze zijn hartstikke leuk
....dus daar mag je dan ook best trots op zijn hoor! 
Hele leuke taarten hoor, lekker doorgaan!
Goed gelukt joh, ga zo door want oefenen is het toverwoord, zal je zien wordt steeds makkelijker.
Toppie.
Mooie taarten hoor,, en ook een leuk bruidspaar!!
Even 'mini' uit de url gehaald zodat de foto's wat groter op het forum staan 
Leuk hoor & je mag er trots op zijn hoor!! 
vind hello kitty de leukste maar de rest mag er ook prima zijn hoor. en soms gaat het alleen om de smaak

Ik vind de Hello Kitty ook heel erg leuk en t valt me op dat je bruidegom 6 vingers aan iedere hand heeft, hihi.
Maar inderdaad wat mamski al zegt: vooral doorgaan want oefenen is t toverwoord.
Want ik denk dat er maar een handje vol van alle 19635 leden is hier op t forum wiens eerste taartje al meteen perfect was.
Het is een super leuke hobby dus lekker door gaan!!
Groetjes!
Gewoon lekker doorgaan, niks zo leuk als oefenen en steeds mooiere dingen maken. Je hebt het al in de vingers zo te zien, nu nog even dat talent ontplooien 
haha ja ik zie het ook ja van de 6 vingers, hadk nog helemaal niet in de gaten gehad! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taartjes